Nekromanti Forumsöl i Stockholm nu på fredag

G

Guest

Guest
En blondin med stora bröst och xxx mun är på väg över, så det får företräde grabbar. Men jag kanske hinner ner till sista ölen om ni blir kvar där en stund!

Caligula

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Stor chans Caligula! Du våååågade inte!

- Vulf

Bunny

Crazy like a fool
"En blondin med stora bröst och xxx mun är på väg över, så det får företräde grabbar."

Ett patetiskt försök till en bortförklaring.

Rising innehar som bekant alla de attribut du räknar upp... han är dessutom ledig och villig...

Eksem

Champion
"Rising innehar som bekant alla de attribut du räknar upp... han är dessutom ledig och villig... "

Vilket ni intensivt demonstrerade på Vulfs soffa för ungefär 8 timmar sen.

G

Guest

Guest
Haha!

Det vore kul att träffa er grabbar, men brudarna går före....Jag tror ni förstår!

Jag kommer nästa gång, var så säker!

Jag gick faktiskt ut igår, men Gamla Stan är inte min grej. Kan vi inte ses på Köket eller Hotellet nästa gång?

Nu ska jag sätta mig ner med "The Vault of Larin Karr" och planera inför slutstriden. Det har inte dött någon PC på länge och mina spelare börjar bli övermodiga....

Hur var det nu....Högmod går före........?

Eksem

Champion
Köket? Jag tror inte backslickhäng med tjockis-Peder är min :tekopp: , eller att det är rätt plats för ett forumhäng. Forumhäng kräfva gott om utrymme, inte för hög musik och gärna ett rikt ölsortiment.

Alltså:

Rätt:

Fel:

G

Guest

Guest
Haha!

Det här var det bästa inlägget du någonsin gjort! Njut av stunden i rampljuset!

Jag känner Peder. Det är en go´kille!

Men kan vi inte ses på en strippklubb eller något då?

Vitulv

Men kan vi inte ses på en strippklubb eller något då?
Jooo! Det ligger en vid Odenplan (runt hörnet för mig) som jag har varit nyfiken på hur länge som helst. Och en sådan framgångsrik och snygg kille som du borde väl ha råd att bjuda oss arbetarkids på en bärs och lite kvalitetsstriptease? (och nej, jag vill inte ha en varm folköl och en lapdance av dig Caligula).

- Vulf

G

Guest

Guest
Äh, du är bara sur för att jag sa att jag skulle kissa i din sovsäck om jag drack för många Dr.Pepper....

Menar du gamla Tabu? Jag har varit där några ggr...800 kr i entré för att se några snygga brudar dansa toppless är lite i högsta laget. På lunarstorm är dem ju gratis...

Men jag kanske hänger med på nästa öl ni har. Jag är säker på att ni har massor med frågor om D&D och hur man spelar.

Vitulv

Jag är säker på att ni har massor med frågor om D&D och hur man spelar.
Det har jag, så det är synd att du inte har svaren. De rätta svaren i varje fall.

Vitulv

Ja, det var rejält hårt, i varje fall för min del. Sjönk tillbaka till fjortisstadiet och hade sprit ända ut på ögongloberna. De andra var nog också fulla, men jag är rädd att jag var värst.

G

Guest

Guest
Det är bra det. Det tas alldeles för dåligt nuförtiden.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Har du hittat Rising än?

Jag tror jag gömde honom i takluckan på muggen, men jag är långtifrån säker. Jag kan ha stuvat ner honom i din artillerihylsa.

Rising

Vila i frid
Jag tror jag gömde honom i takluckan på muggen
Det var kanske en av många saker du hade tid att drömma den natten, eftersom du gick och dunade så tidigt att bollibompa inte riktigt hade slutat ännu. :^)

Nä, jag var sist kvar. Och av någon anledning såg det ut som om jag hade råkat ut för en störtloppsolycka där inne, för mina få, få ägodelar låg utspridda lite överallt i hela lägenheten... liksom, jaha, här ligger plånboken, här är en påse godis av någon anledning, här är mitt pass (yeah, jag har ingen annan ID-handling, jag känner mig som en spion), osv...

Och innan jag gick så bläddrade jag i Vitulvs rollspel och hittade en bildruta där han skrivit "bild på muskulös man" efter vilket jag klottrade (med fyllehandstil) "gärna fräknig, för jag onanerar till sådana" vilket jag tyckte var så oerhört komiskt att jag fnittrade för mig själv ända tills jag hade stängt ytterdörren bakom mig.

Jag äger.

Du måste ha gått hem någon gång medan Bearnie gjorde mig till hans bitch.

Bunny

Crazy like a fool
"Du måste ha gått hem någon gång medan Bearnie gjorde mig till hans bitch."

Efter det att jag läst detta, hur lång tid tror du att det tog mig att sätta in det i min signatur? Inte lång tid alls, faktiskt.

Puss på munnen. Dask på ändan.

Organ

Out of time, out of mind
Du måste ha gått hem någon gång medan Bearnie gjorde mig till hans bitch.
Stämmer bra det. Det sista han gjorde innan han blev utvallad av mig var att ge Bearnie ett handtag. Fast det kanske inte du märkte från din icke särskillt avundsvärda position i botten av den ormgrop som vanligen är Vulfs soffa :gremgrin:

/Anders

Basenanji

Postd20modernist
Varför är jag ett sånt stolpskott?

När jag läser om träffen och efterföljande fest blir jag grön av avund. Det där lät ju jättekul. Typiskt att jag inte var med. :gremfrown:

Eller var det kanske därför ni hade så kul? Nej, förresten svara inte på det... :gremwink:

/Basenanji, som ska försöka joina nästa gång