Jag vet inte om jag håller med dig där. Men jag skulle inte bli förvånad ifall det hände.gizmo said:Vicotnik, som blir allvarligt orolig att vi skulle dyka upp, efter midnatt, 20 män stark, i hans hem.
gizmo fnittrar.
Konstigare saker har hänt på forumsöl...gizmo said:Vicotnik, som blir allvarligt orolig att vi skulle dyka upp, efter midnatt, 20 män stark, i hans hem.
gizmo fnittrar.
Tror det skummaste är att folk har diskuterat vad man borde göra med Dantes hus.Korpen said:Konstigare saker har hänt på forumsöl...gizmo said:Vicotnik, som blir allvarligt orolig att vi skulle dyka upp, efter midnatt, 20 män stark, i hans hem.
gizmo fnittrar.
Haha det låter som Dante och Chrul åtminstone.Foggmock said:Det finns en historia där Dante(?), Chrull(?) och Vitulv(?) gick förfriskade hem till salig Rising, innan Rising hade vågat börja dyka upp på forumsträffar. De ringde på hans porttelefon och vräkte ur sig diverse mystifika saker... stackarn.
Läser man gamla fina trådar om forumsöl så är det lätt att tro att det var bättre förr. T.ex: Aj, mitt hår gör ont.Foggmock said:Det finns en historia där Dante(?), Chrull(?) och Vitulv(?) gick förfriskade hem till salig Rising, innan Rising hade vågat börja dyka upp på forumsträffar. De ringde på hans porttelefon och vräkte ur sig diverse mystifika saker... stackarn.
Spider Jerusalem said:Folk är 9 år äldre nu...dom har blivit mer ansvarsfulla.
What is this "ansvar" you're talking about?Spider Jerusalem said:Folk är 9 år äldre nu...dom har blivit mer ansvarsfulla.
http://chrull.tumblr.com/post/21428879898Spider Jerusalem said:Folk är 9 år äldre nu...dom har blivit mer ansvarsfulla.
Det måste ha skett efter att vi skiljdes åt vid Skanstull.chrull said:Okej, vem slogs jag med igår? Bula, rivmärken, rejält blåmärke på höften och Axeln värker som fan.