Nekromanti Forumsöl Sthlm?

ripperdoc

Myrmidon
Jag är på "affärsresa" i Sthlm under större delen av månaden. Det vore kul att få hälsa på en forumsöl, så jag tycker någon av fjollträskarna ska anordna en sådan :gremwink:

Jag råkar också veta att Marco är i stan under onsdag, och att jag ska käka med chrull. Kanske det finns kombinationsmöjligheter? (eller förstör jag chrulls planer då? :gremwink: ).

Andra förslag?

chrull

Stockholm Kartell
Det förstör absolut inga planer. Vi kan göra om onsdagsmiddagen till afterworkforumsölande på BA folkunga istället :gremsmile:

Crepsen kan vi ta veckan efter eller något?

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Jag vill nog också vara med.

Big Marco

Läskig
Ni får vara snälla mot mig, jag skall upp tidigt på torsdagen och träffa regeringen.

Så jag skippar gärna gruppsex och könssjukdomar.

ripperdoc

Myrmidon
Jag tycker att de som vill ha gruppsex och könssjukdomar kan fortsätta efter vi andra gått, så blir alla nöjda!

Men onsdag, Bishop Arms, folkungagatan? Några fler som vill titta in?

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Vilken tid ska man vara där? Min erfarenhet är att det snabbt blir fullt och man kan se sig i fjärran efter en sittplats.

Big Marco

Läskig
Storuggla said:
Observera att stället kanske inte vinner några gastronomiska priser, men som pubkäk är det väl godkänt.
Se en meny.

Storuggla, bordslöpare
Tackar. Pubkäk är underskattat. Utom brittisk pubkäk i England, som nästan alltid smakar bajs (extra varning för Cagney's i London - det är det sämsta stället jag har ätit på, i HELA världen).

chrull

Stockholm Kartell
Alltså!

Forumsöl på Bishop Arms FOLKUNGAGATAN. Det där med gata är viktigt, annars hamnar man på fel Bishop.

Det brukar vara ganska lugnt mitt i veckan, men att vara där tidigt och ta ett stort bord är ändå bra.

Jag slutar vid 17-tiden och borde vara där cirka 30 min senare.

Ölutbudet är hyffsat, matutbudet är dåligt, men det som serveras är bra. Priserna är dock inte särskilt studentvänliga. Personalen är vänlig. Musiken är låg.

Så.

Jag skulle föreslå att vi tar ett långbord nere. Kommer du ensam och inte känner någon som är där tidigt så går det bra att se nördig ut. Eller bara känna igen mig eller vitulv. Han är lättare att känna igen.

chrull

Stockholm Kartell
Re: Alltså!

Jag fick nyss reda på att jag har ett kundmöte vid 15-tiden på onsdag, så jag är nog på plats redan 1700-1715 :gremsmile:

Arfert

Facit

Jag kommer troligen med, om jag piggnat till (risig idag)... nån som vill byta ett par öl mot en Saga-bok? (är fortfarande pank)...

Big Marco

Läskig

Jag blir försenad pga ett möte i Göteborg och anländer Stockholm C 17:45. Sticker direkt till BA.

Jag lovar att dricka ikapp.