OKej, torsdagens schema: Föreläsning. Efter det, krubb och öl med historiska föreningen. Eftersom det är studenter... ja... och sen ni? Jistanes jag kommer må urksoppa fredag morgon.
Jag tänker gå ner till Appsolut och sympatidricka forumsöl alldeles ensam (nä, jag tar nog med mig nån iofs) bara för att jag aldrig får vara med de stora pojkarna på Tre Backar
Jag lyckades ju missa att de gamla vanliga alkisarna smet iväg på forumsträffen, annars hade jag gärna hängt på och sänkt ett par kalla. Ni får lova mig att visa det där stället om jag pallrar mig upp till Dancon!
Foggmock - tragiskt sugen på öl bara för det, och grymt avundsjuk på forumiternas ständiga samvaro i Fjollträsk.
Äntligen en forumsöl jag kan komma på, räkna med att jag dyker upp!
Kanske även kan komma på forumsfikan, det beror lite på om jag hinner bli klar med ett jobb som det är deadline på i morgon. Sen kan jag iofs inte åka förrän 10 nångång, så jag skulle inte kunna dyka upp förrän tidigast 11.
eftersom antalet dubloner jag äger för tillfället är få så vet jag faktiskt inte om jag kan. men har jag tur så passerar det kanske ett litet spanskt skepp lastat med indianguld jag kan kapa tills dess. får se. Men jag kan iaf försöka komma dit för att ta mig en öl och sen åka billigt hem.
Hmm, för det första är jag inte 18...för det andra vill ni nog inte ha nån snorunge där, och för det tredje så är jag rädd för chrulls avatar, och för det fjärde så bor jag inte i stockholm....
Så....sorry folkes....
Herr Nils, om ni vill ha nått och slå på så finns det överskott i ljungsbro, jag pekar ut mina hatobjekt....så får ni göra vad ni vill....hela natten...glöm inte spikklubborna
Jag kan nog också tänka mig att dyka upp lite tidigare för att äta lite mat. Och du Gardener, då kommer du och jag kunna utnyttja happy-hour priserna mycket längre också!
Varför händer allt i Fjollträsk för? Det är förbaskat orättvist! Tänk på mig som är hemma och diskar när ni njuter av era kalla alkoholdrycker era elakingar.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.