Nekromanti Forumsöl Stockholm! Again!

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Japp, på Tre Backar på torsdag (12/2). Från klockan 20 eller något sådant.

Någon som är på? Jag och Magnus Seter är där ivf.

/Vulf

Storuggla

Champion
OKej, torsdagens schema: Föreläsning. Efter det, krubb och öl med historiska föreningen. Eftersom det är studenter... ja... och sen ni? Jistanes jag kommer må urksoppa fredag morgon.

Storuggla, orolig

Vitulv

Och fika imorgon

Och i morgon blir det dessutom forumsfika på Ritorno (Odengatan 12), se bifogad karta. Drop-in från klockan tio ungefär.

/Vulf

Vitulv

Ingen kommer ihåg en fegis [NT]

NT = No Text (Ingen text)

Foggmock

Myrmidon
Men det var då helvete!

Jag tänker gå ner till Appsolut och sympatidricka forumsöl alldeles ensam (nä, jag tar nog med mig nån iofs) bara för att jag aldrig får vara med de stora pojkarna på Tre Backar :gremfrown:

Jag lyckades ju missa att de gamla vanliga alkisarna smet iväg på forumsträffen, annars hade jag gärna hängt på och sänkt ett par kalla. Ni får lova mig att visa det där stället om jag pallrar mig upp till Dancon!

Foggmock - tragiskt sugen på öl bara för det, och grymt avundsjuk på forumiternas ständiga samvaro i Fjollträsk.

Gardener

Champion
Re: Och fika imorgon

Äntligen en forumsöl jag kan komma på, räkna med att jag dyker upp!

Kanske även kan komma på forumsfikan, det beror lite på om jag hinner bli klar med ett jobb som det är deadline på i morgon. Sen kan jag iofs inte åka förrän 10 nångång, så jag skulle inte kunna dyka upp förrän tidigast 11.

Eksem

Champion
Aj då, det blir ett kanske...

Jag är nämligen lärarvikarie nuförtiden, så jag vet inte idag om jag måste sova klockan elva, eller om jag kan hänga med hela natten.

Gardener

Champion
Re: Och fika imorgon

Blev ingen fika för mig, har alldeles för mycket att göra idag. Hoppas ni har kul utan sprit... och mig. =]

chrull

Stockholm Kartell
aouch.

eftersom antalet dubloner jag äger för tillfället är få så vet jag faktiskt inte om jag kan. men har jag tur så passerar det kanske ett litet spanskt skepp lastat med indianguld jag kan kapa tills dess. får se. Men jag kan iaf försöka komma dit för att ta mig en öl och sen åka billigt hem.

chrull

Gardener

Champion
Re: aouch.

Sen kan du säkert få en öl av mig eftersom jag just kommit över några skattkistor och som tack för dina tjänster under forumkalaset. ;]

Lord Renisis

Warrior
Jädrans stil det här, orättvist!

Hmm, för det första är jag inte 18...för det andra vill ni nog inte ha nån snorunge där, och för det tredje så är jag rädd för chrulls avatar, och för det fjärde så bor jag inte i stockholm....
Så....sorry folkes....
:gremlaugh:
Herr Nils, om ni vill ha nått och slå på så finns det överskott i ljungsbro, jag pekar ut mina hatobjekt....så får ni göra vad ni vill....hela natten...glöm inte spikklubborna

Troberg

Sinister eater
Re: aouch.

Men jag kan iaf försöka komma dit för att ta mig en öl och sen åka billigt hem.
Hmm... Vem kommer inte ihåg den gamla ölreklamen (Spendrups?) på TV? "Jag förstår inte folk som bara beställer en öl."

Fast du kan ju ge Dante lite råd. Om jag minns rätt så klarade han inte riktigt att bara dricka en öl förra gången...

Gardener

Champion
Jag kommer som sagt att dyka upp, och jag funderar på att traska dit lite tidigare och käka lite mat också.

Synd att min beställning av spel inte hinner komma tills dess, vore kul att spela lite Cosmic Coasters, men det får bli nästa gång istället. =]

Vitulv

Forumsmat?

Jag kan nog också tänka mig att dyka upp lite tidigare för att äta lite mat. Och du Gardener, då kommer du och jag kunna utnyttja happy-hour priserna mycket längre också!

/Vulf

Gardener

Champion
Re: Forumsmat?

Det var ju naturligtvis happy hour jag var ute efter! ;]

Men det låter bra, då behöver jag ju inte sitta ensam. =]

walium

Ganska töntig, faktiskt
Stockholm, schmockholm

Varför händer allt i Fjollträsk för? Det är förbaskat orättvist! Tänk på mig som är hemma och diskar när ni njuter av era kalla alkoholdrycker era elakingar. :gremfrown:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag ska bara fylla 18...

...(som jag gör på midsommarafton :gremgrin: ) så kan vi forumsöla i Linköping och Norrköping. :gremsmile: Iofs kan ni ju göra det utan mig också... :gremshocked:

Johan K

Gammal & dryg
Skåneland, förena eder !! =)

Tjaooo, vi får väll helt enkelt försöka få till en träff här nere i skåneland !!
Elelr vad säger du... :zeppelinare:

/ Johan K, som inte tackar nej till kalla drycker... :gremtongue:

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Skåneland, förena eder !! =)

"Tjaooo, vi får väll helt enkelt försöka få till en träff här nere i skåneland !!"

Förutsatt att det sker under sommaren när jag är på plats så tycker jag att det är en bra idé. :gremcool: