Nekromanti Forumsöl Stockholm

Gardener

Champion
Re: mat?

Ja, varför inte? Mat ska man ju ändå ha. Det är mest en fråga om att jag ska komma ihåg att ta mig iväg i tid. =]

Korpen

Hero
Korpen kommer inte att hedra krogen med sin närvaro; vi har liten korridorsfest här imorrgon; men om någon känner för att besöka oss här så är ni självfallet välkommna.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
And the aftermath...

Det var grymt, kvällen började på Tre Backar och fortsatte på Anchor. Allvarligt talat, det var GRYMT! Kul som fan och allt.

Vilka som var där?

Jag, Eksem, Mia, Chrull, Dante, Magnus, Olle (gardener), Storuggla med flickvän, kalcidis, Herr_Nils, dr_graevling, Bearnie, Ithaqua, Anthraxus och nån grisodlare som jag inte pratade med. Kul förresten att det dyker upp en kille med ett inlägg på en forumsöl. Synd att jag inte kommer ihåg vad han heter.

Chrull var snygg, Magnus elak, Jonas hipp, Kalcidis full av kärlek, Dante full, och Storuggla reserverad (jag och Eksem är övertygade om att han har en otäck, pervers sida bakom sin trevliga fasad).

Puss på er

/Vulf

[color:\\"red\\"] Edit: förresten, vem fan har min Dragon!? [/color]

anth

Vetefan
Re: And the aftermath...

Kul förresten att det dyker upp en kille med ett inlägg på en forumsöl. Synd att jag inte kommer ihåg vad han heter.
FraterWilliam

vem fan har min Dragon!?
Jag gav den till någon som skulle till Anchor, men kommer inte ihåg vem.
Kan ha varit Gardener.

/anth

PS forumsölsdiskussioner har flyttat hit DS

Gardener

Champion

Jo, jag tog den till Anchor och gav den till Vitulv, sedan lämnade jag den åt sitt öde. Dr_Graevling sågs läsa i den kommer jag ihåg....

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
I am the walrus

Om Vitulv brydde sig om att läsa sina SMS så skulle han veta att jag har hans Dragon. :gremlaugh:

Kul var det. Undrar om Dante hittade nån efterfest eller om han irrar om kring och skriker efter party fortfarande. :gremconfused:

Bandet på Anchor var inte så bra, förresten.

M.

Gardener

Champion
Re: I am the walrus

Av någon konstig anledning fick Dante och jag inte komma på efterfest hos Vitulv, så vi åkte hemåt. =] Eller iaf Dante, själv gick jag vidare till nåt ställe i gamla stan en sväng...

Bandet lät högt iaf. Så de kompenserade ju lite. =]

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Var det nån som INTE var full? ...

Jag känner mig orättvist beskriven. Jag var inte bara full, jag var schnygg också. Och palestinsk.

Ithaqua

Utsvulten Wendigo
I am the eggman..

Bandet på Anchor var inte så bra, förresten.

De är de aldrig. *S* Min teori är att de fungerar som ursäkt för att kunna ta någon form av inträde!

Ithaqua

Utsvulten Wendigo

Kul förresten att det dyker upp en kille med ett inlägg på en forumsöl. Synd att jag inte kommer ihåg vad han heter.

En kompis till mig vid namn Frater William som är för lat för att vara här då han är alldeles för upptagen med Helgon...*S*
Synd att han inte är aktiv här, han skulle säkerligen bidra med en hel del intressanta ideér.

Tyckte gott att han kunde komma förbi när han ändå bor 50 meter från tre backar. :gremlaugh: