Konrad Konvalj said:
16.44 Stockholm T-central eller vafals den nu heter.
Troligen anländer jag klädd i brunt eftersom det var brunt som gällde. Alternativt har jag vanliga kläder på mig som den civilist jag är.
Önskar forumiter med plakat uppradade så jag vet vart jag skall gå. Annars går jag till närmaste pub och inmundigar en bärs, och inväntar "efter jobbet tiden" och letar mig till BA eller vad det nu blir.
Om du inte får någon guide från T-centralen kommer här en vägbeskrivning.
Gå från centralstationen till T-centralen (det finns pilar som pekar till tunnelbanan).
Ta grön linje mot Hagsätra/Farsta strand/Skarpnäck.
Åk förbi Gamla stan och Slussen och gå av vid Medborgarplatsen (en gul station).
Gå framåt (i tågets färdriktning) och använd uppgången Götgatan/Folkungagatan.
Väl uppe vid biljetthallen tar du vänster.
Om du har tagit rätt uppgång kommer du nu stå på Folkungagatan och på andra sidan Folkungagatan ska du se McDonalds ligga.
Gå åt vänster på Folkungagatan tills du kommer till Bishops Arms (Folkungagatan 105) - det är en bit att gå så det tar c:a 5 min.
Gå in på BA, fram till baren, sväng vänster runt baren tills du kommer till ett rum bakom baren - där sitter vi.
Om du är osäker är det bara att fråga i baren eftersom jag bokat rummet i rollspel.nus namn.
Det finns en risk för att du är en av de första om du kommer till sthlm redan 16:45.