Vad stoppade dig från att ordna ihop en själv?Telash said:NU passar ni på när jag har flyttat ifrån Linköping. Grrr.
Hm, jag kommer nog också med tåget, fast från andra hållet, och tänker också åka buss. Och eftersom jag hittar inte bara till HG utan även hem till Recca så kan jag försöka passa in mitt tåg så jag kan möta upp era vilsna själar på stationen och guida er hela vägen hem till Recca.Vicotnik said:Jag möter er vid bussen som går till ryd.OK. Pendeln kommer in med mig och Pax från Norrköping till Linköping 17.22 och därifrån tar vi oss (med Vicotnik) till Recca i Ryd. Jag vet dock inte var hon bor någonstans. Jag hittar typ till HG i Ryd. xD
It's a date. När kommer du in?Tjavva said:Hur låter det?
Jag kommer till stationen 17.12 så jag letar väl reda på Vic då och så möter vi upp er vid tåget.Han said:It's a date. När kommer du in?Tjavva said:Hur låter det?
/Han som ser mer brun ut än på fotot
Jaha, jag som trodde vi skulle ha fest och så går ni på date, trist stil...Tjavva said:Jag kommer till stationen 17.12 så jag letar väl reda på Vic då och så möter vi upp er vid tåget.Han said:It's a date. När kommer du in?Tjavva said:Hur låter det?
What? NI får inte forum-skoja med mig. Jag hajar inte tugget och blir ledsen och förvirrad...Elmrig said:Jaha, jag som trodde vi skulle ha fest och så går ni på date, trist stil...Tjavva said:Jag kommer till stationen 17.12 så jag letar väl reda på Vic då och så möter vi upp er vid tåget.Han said:It's a date. När kommer du in?Tjavva said:Hur låter det?
Han kommer vara i ryd, men har annat för sig.Elmrig said:Hur är det med haltageten?
Jag kommer in med fjärrbussarna och kan möta er vid bussen till ryd. Jag kommer bära svart rock och hat.Tjavva said:Jag kommer till stationen 17.12 så jag letar väl reda på Vic då och så möter vi upp er vid tåget.Han said:It's a date. När kommer du in?Tjavva said:Hur låter det?
Vad för hatt? Vad är det för färg på den?Vicotnik said:Jag kommer in med fjärrbussarna och kan möta er vid bussen till ryd. Jag kommer bära svart rock och hat.Tjavva said:Jag kommer till stationen 17.12 så jag letar väl reda på Vic då och så möter vi upp er vid tåget.Han said:It's a date. När kommer du in?Tjavva said:Hur låter det?
Rickard bad mig iaf ställa iordning blommor och choklad...Tjavva said:What? NI får inte forum-skoja med mig. Jag hajar inte tugget och blir ledsen och förvirrad...
Den är svart, model kommer jag inte ihåg och det står inte på den.Vad för hatt? Vad är det för färg på den?
Jag har träffat Vico, jag vet hur han ser ut.Vicotnik said:Den är svart, model kommer jag inte ihåg och det står inte på den.Vad för hatt? Vad är det för färg på den?
Elmrig said:Rickard bad mig iaf ställa iordning blommor och choklad...Tjavva said:What? NI får inte forum-skoja med mig. Jag hajar inte tugget och blir ledsen och förvirrad...
Välkommen till forumtugget
Ja, någonting ska vi väl äta?Elmrig said:Rickard bad mig iaf ställa iordning blommor och choklad...