G
Guest
Guest
En blondin med stora bröst och xxx mun är på väg över, så det får företräde grabbar. Men jag kanske hinner ner till sista ölen om ni blir kvar där en stund!
Caligula
Caligula
Jooo! Det ligger en vid Odenplan (runt hörnet för mig) som jag har varit nyfiken på hur länge som helst. Och en sådan framgångsrik och snygg kille som du borde väl ha råd att bjuda oss arbetarkids på en bärs och lite kvalitetsstriptease? (och nej, jag vill inte ha en varm folköl och en lapdance av dig Caligula).Men kan vi inte ses på en strippklubb eller något då?
Det har jag, så det är synd att du inte har svaren. De rätta svaren i varje fall.Jag är säker på att ni har massor med frågor om D&D och hur man spelar.
Det var kanske en av många saker du hade tid att drömma den natten, eftersom du gick och dunade så tidigt att bollibompa inte riktigt hade slutat ännu. :^)Jag tror jag gömde honom i takluckan på muggen
Stämmer bra det. Det sista han gjorde innan han blev utvallad av mig var att ge Bearnie ett handtag. Fast det kanske inte du märkte från din icke särskillt avundsvärda position i botten av den ormgrop som vanligen är Vulfs soffaDu måste ha gått hem någon gång medan Bearnie gjorde mig till hans bitch.