Har seniorskort på Uplands (svantes), så kan ta in en person där utan att behöva sneaka.Dnalor said:Åh, det låter ju trevligt. Då får man kanske se till att komma. Pitchers är ett bra val, f.ö. Eventuellt kan man ju gå vidare till nation senare ifall det skulle visa sig att alla har kårleg. (Fast det är sant att man brukar kunna sneaka in folk på Svantes, och även på Göteborgs och GH. Jo, jag har viss erfarenhet av detta).
Jag hade för avsikt att dyka upp, även om jag inte sa det. Har förmodligen andra ärenden i stan samma dag, så det kunde vara kul att dyka in och träffa lite rollspelare på kvällen.McFisk said:Alltid en möjlighet. Vi får se hur många utomsockens som kommer.
Nu har jag bestämt mig, jag dyker upp.Vicotnik said:Jag funderar på att dyka upp.
Tänkte precis föreslå det!Vicotnik said:Nu har jag bestämt mig, jag dyker upp.Vicotnik said:Jag funderar på att dyka upp.
Gizmo, Stövelkatten ska vi försöka synka gemensam tågresa upp?
Jag kan samtliga tider (om man ser till hur jag jobbar), så om det inte är ett hinder för dig så föreslår jag 17:23 så käkar man middag i uppsala.Följande alternativ finnes.
17:23, 17:44, 17:50, 18:11, 18:20.
Om man åker med uptåget så går sista tåget 01:13.Sapient said:Jag tänkte dra hem med sista tåget - tråkigt nog går det redan tio över elva, men det ger ju ändå fyra timmar.