Nekromanti Forums öl uppsala 13 april.

KamiFisk

Hero
Tänkte återigen försöka mig på en forums öl i Uppsala. Denna gång på pitchers, ligger i gränden mellan Game och Max. Påvelsgränd har jag för mig att den heter. Jag och Tony har kommit fram till att fredagen den 13 passar bra.

evilgasm

Veteran
Superbra initiativ men dåligt datum. ^^ Då kommer jag att springa runt som en weeping angel någonstans i Flogsta. Men, om det blir forumsöl fler gånger på andra datum så är jag absolut på. Aldrig fel att träffa lite nya rollspelare.

Korpen

Hero
Hur många saknar nationskort? Om det bara är någon enstaka så är svantes ett alternativ.

Man Mountainman

Storsvagåret
Åh, det låter ju trevligt. Då får man kanske se till att komma. Pitchers är ett bra val, f.ö. Eventuellt kan man ju gå vidare till nation senare ifall det skulle visa sig att alla har kårleg. (Fast det är sant att man brukar kunna sneaka in folk på Svantes, och även på Göteborgs och GH. Jo, jag har viss erfarenhet av detta).

Korpen

Hero
Dnalor said:
Åh, det låter ju trevligt. Då får man kanske se till att komma. Pitchers är ett bra val, f.ö. Eventuellt kan man ju gå vidare till nation senare ifall det skulle visa sig att alla har kårleg. (Fast det är sant att man brukar kunna sneaka in folk på Svantes, och även på Göteborgs och GH. Jo, jag har viss erfarenhet av detta).
Har seniorskort på Uplands (svantes), så kan ta in en person där utan att behöva sneaka.

Sapient

Swashbuckler
McFisk said:
Alltid en möjlighet. Vi får se hur många utomsockens som kommer.
Jag hade för avsikt att dyka upp, även om jag inte sa det. Har förmodligen andra ärenden i stan samma dag, så det kunde vara kul att dyka in och träffa lite rollspelare på kvällen.

Det var så där 20 år sen jag hade nationskort, så för mig får det helst hålla sig på publika lokaler. :gremsmile:

Vicotnik

Den onde
Staff member
Vicotnik said:
Jag funderar på att dyka upp.
Nu har jag bestämt mig, jag dyker upp.

Gizmo, Stövelkatten ska vi försöka synka gemensam tågresa upp?

G

Guest

Guest
Vicotnik said:
Vicotnik said:
Jag funderar på att dyka upp.
Nu har jag bestämt mig, jag dyker upp.

Gizmo, Stövelkatten ska vi försöka synka gemensam tågresa upp?
Tänkte precis föreslå det! :gremlaugh:

Följande alternativ finnes.
17:23, 17:44, 17:50, 18:11, 18:20.

Gizmo kanske kommer senare, så är det någon stockholmsforumit som också kommer sent kan ju ni synka med varandra.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Följande alternativ finnes.
17:23, 17:44, 17:50, 18:11, 18:20.
Jag kan samtliga tider (om man ser till hur jag jobbar), så om det inte är ett hinder för dig så föreslår jag 17:23 så käkar man middag i uppsala.

Jag kommer förövrigt stanna kvar i uppsala till på lördagen, dvs jag tar in på hotel/vandrarhem. Hur kommer ni göra?

Sapient

Swashbuckler
Jag tänkte dra hem med sista tåget - tråkigt nog går det redan tio över elva, men det ger ju ändå fyra timmar.

Korpen

Hero
Sapient said:
Jag tänkte dra hem med sista tåget - tråkigt nog går det redan tio över elva, men det ger ju ändå fyra timmar.
Om man åker med uptåget så går sista tåget 01:13.
www.reserobot.se är guld för att få ihop resor på konstiga tider.