17:23 låter bra det.Vicotnik said:Jag kan samtliga tider (om man ser till hur jag jobbar), så om det inte är ett hinder för dig så föreslår jag 17:23 så käkar man middag i uppsala.Följande alternativ finnes.
17:23, 17:44, 17:50, 18:11, 18:20.
Bokar vi biljetterna var och en för sig eller ska en av oss boka dem och i så fall vem?Stövelkatten said:17:23 låter bra det.Vicotnik said:Jag kan samtliga tider (om man ser till hur jag jobbar), så om det inte är ett hinder för dig så föreslår jag 17:23 så käkar man middag i uppsala.Följande alternativ finnes.
Då kan vi dessutom rekognosera vägen för eventuella eftersläntrare.
Finns automater på perongen där man kan köpa biljetter, iaf vid spår tre där "pendeln" går (vilket är XX:11 och XX:41). De biljetterna gäller på sträckan i en timme och inte bara ett visst tåg.Vicotnik said:Bokar vi biljetterna var och en för sig eller ska en av oss boka dem och i så fall vem?Stövelkatten said:17:23 låter bra det.Vicotnik said:Jag kan samtliga tider (om man ser till hur jag jobbar), så om det inte är ett hinder för dig så föreslår jag 17:23 så käkar man middag i uppsala.Följande alternativ finnes.
Då kan vi dessutom rekognosera vägen för eventuella eftersläntrare.
Rumsren så kan vi inte ha det.Vicotnik said:Jaha nu var forumsölen i Uppsala över. Nu sitter jag själv kvar på pitchers, kvällen har varit trevlig och mer rumsren (hur vida det är bra eller dåligt är upp till var och en att bedöma). Kan även tycka att den var lite kort, men inte så mycket man kan göra åt det, uppsalaborna är tydligen inte vana vid att festa in på små timmarna
Hur som helst var det trevligt och nästa gång de annordnar en forumsöl så tycker jag att fler från Stockholm dyker upp så visar vi hur en forumsöl går till.
~Vicotnik öl and out.