Nekromanti Forums öl uppsala 13 april.

Sapient

Swashbuckler
Där ser man. Enligt den går också ett tåg strax efter midnatt, som SJ:s egen bokning inte kändes vid...

Men det är ju utmärkt med valfrihet.

G

Guest

Guest
Vicotnik said:
Följande alternativ finnes.
17:23, 17:44, 17:50, 18:11, 18:20.
Jag kan samtliga tider (om man ser till hur jag jobbar), så om det inte är ett hinder för dig så föreslår jag 17:23 så käkar man middag i uppsala.
17:23 låter bra det.
Då kan vi dessutom rekognosera vägen för eventuella eftersläntrare.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Stövelkatten said:
Vicotnik said:
Jag kan samtliga tider (om man ser till hur jag jobbar), så om det inte är ett hinder för dig så föreslår jag 17:23 så käkar man middag i uppsala.
Bokar vi biljetterna var och en för sig eller ska en av oss boka dem och i så fall vem?

gizmo

temporary sunshine
jag vet inte hur tidigt jag kommer loss, men jag kan med full säkerhet säga att jag definitivt inte hinner ett tåg kl 17:23. Absolut tidigast efter 18:30.
17:23-gänget behöver alltså inte räkna in mig.
/g

Korpen

Hero
Vicotnik said:
Stövelkatten said:
Vicotnik said:
Bokar vi biljetterna var och en för sig eller ska en av oss boka dem och i så fall vem?
Finns automater på perongen där man kan köpa biljetter, iaf vid spår tre där "pendeln" går (vilket är XX:11 och XX:41). De biljetterna gäller på sträckan i en timme och inte bara ett visst tåg.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Jaha nu var forumsölen i Uppsala över. Nu sitter jag själv kvar på pitchers, kvällen har varit trevlig och mer rumsren (hur vida det är bra eller dåligt är upp till var och en att bedöma). Kan även tycka att den var lite kort, men inte så mycket man kan göra åt det, uppsalaborna är tydligen inte vana vid att festa in på små timmarna :gremtongue:
Hur som helst var det trevligt och nästa gång de annordnar en forumsöl så tycker jag att fler från Stockholm dyker upp så visar vi hur en forumsöl går till.

~Vicotnik öl and out.

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Vicotnik said:
Jaha nu var forumsölen i Uppsala över. Nu sitter jag själv kvar på pitchers, kvällen har varit trevlig och mer rumsren (hur vida det är bra eller dåligt är upp till var och en att bedöma). Kan även tycka att den var lite kort, men inte så mycket man kan göra åt det, uppsalaborna är tydligen inte vana vid att festa in på små timmarna :gremtongue:
Hur som helst var det trevligt och nästa gång de annordnar en forumsöl så tycker jag att fler från Stockholm dyker upp så visar vi hur en forumsöl går till.

~Vicotnik öl and out.
Rumsren så kan vi inte ha det.
//Spider lovar att komma på nästa och fixa det problemet.