Nekromanti Forumsfika Göteborg, kanske torsdag 11/1

MrG

Swashbuckler
Typ som rubriken, jag och Arvidos ska utbyta rollspel och häva kaffe någon kväll nästa vecka (torsdag rätt trolig kandidat) vid halv sex-snåret.
Nån annan som vill haka på?
Kan café Vanilj funka?

Sodivra

Champion
Jag föreslår.... Hagabion! av tradition, eftersom jag alltid föreslår hagabion. För det är mitt älsklingsställe.

Fast... jag kom just på, Soap är inte nedflyttat från Uppsala än... eh... :gremtongue:

MrG

Swashbuckler
Hagabion it is!

Och Soap får jag ta nästa gång i så fall, men jag får läge att lämna tillbaka ditt Nobelis (som jag skamligt fortfarande inte hunnit läsa, men har insett att jag har tillgång till grannens hur lätt som helst).

ripperdoc

Myrmidon
Utan att lova ngt ännu så kan jag utlysa mitt intresse att, för första gången i världshistorien, delta i dessa nördsammankomster som börjar med "Forum-". :gremsmile:

Gastono

Hero
Jag är troligen på, beroende på vad skolan har i sitt sköte för mig vid nämnda tillfälle.
Jag håller totalt med Arvidos om att Hagabion är det lämpligaste alternativet (av tradition)! :gremlaugh:

seinet

Swashbuckler
Jag föreslår något annat än Hagabion med tanke på utbudet dom hade där senast.
Tyvärr Arvid, även om sällskapet var något av det bästa så skulle jag föredra något ställe med mer fikaurval.

/Seinet Wintermute - Måste hitta fjärrkontrollen till sin DVD-spelare

Big Marco

Läskig
Om jag har hunnit hem från Stockholm tror jag att jag kan dyka upp - jag jobbar ju på Järntorget så Haga känns bra. Jag kan till och med Noir för intresserade?

Boldtaar

Warrior
Alltid när jag inte kan :gremmad:
Samma sak varenda gång.

Ska iförsig till Norge och åka skidor.

olaberg

Hero
Hagabion for the win.

Ligger nära GoblinGames.

I samma hus som huserade en av det tidiga 80-talets roll- och konfliktspelsklubbarna ("Fenris").

Bara en sån sak.

G

Guest

Guest
De sade själva att det berodde på att det var iu mellandagarna... om det är så vet jag inte då jag aldrig varit där förut.

Visst ska jag komma förbi då iallafall.

/Zorbeltuss som ska bygga sin egen bas-synth av arcadspels reservdelar.

seinet

Swashbuckler
Vad har vi sagt nu?

Vilken tid är det och var?

Tyvärr har jag vattenpoloträning på kvällen men lite hinner jag nog vara med och fika med er andra.

/Seinet Wintermute - Behöver träningen mer än rollspelssällskapandet :gremtongue:

MrG

Swashbuckler
Hagabion 17:30

Hinner inte sjävl vara med mer än nån timme, pga dubbelbokning med rollspel... Men instämmer i att man hinner en kaffe eller två minst :)

seinet

Swashbuckler
Re: Hagabion 17:30

En timme är vad jag hinner med också, kanske lite längre (c:a en kvart).

/Seinet Wintermute - Får se vad det där caféet går för då

MrG

Swashbuckler
Just det, jag känner nog bara igen hälften till utseendet så om jag står mitt i caféet och spanar efter folk lite dumt och folk känner igen mig från min avatar får folk gärna vinka :gremtongue: