Typ som rubriken, jag och Arvidos ska utbyta rollspel och häva kaffe någon kväll nästa vecka (torsdag rätt trolig kandidat) vid halv sex-snåret.
Nån annan som vill haka på?
Kan café Vanilj funka?
Och Soap får jag ta nästa gång i så fall, men jag får läge att lämna tillbaka ditt Nobelis (som jag skamligt fortfarande inte hunnit läsa, men har insett att jag har tillgång till grannens hur lätt som helst).
Utan att lova ngt ännu så kan jag utlysa mitt intresse att, för första gången i världshistorien, delta i dessa nördsammankomster som börjar med "Forum-".
Jag är troligen på, beroende på vad skolan har i sitt sköte för mig vid nämnda tillfälle.
Jag håller totalt med Arvidos om att Hagabion är det lämpligaste alternativet (av tradition)!
Jag föreslår något annat än Hagabion med tanke på utbudet dom hade där senast.
Tyvärr Arvid, även om sällskapet var något av det bästa så skulle jag föredra något ställe med mer fikaurval.
/Seinet Wintermute - Måste hitta fjärrkontrollen till sin DVD-spelare
Om jag har hunnit hem från Stockholm tror jag att jag kan dyka upp - jag jobbar ju på Järntorget så Haga känns bra. Jag kan till och med Noir för intresserade?
Just det, jag känner nog bara igen hälften till utseendet så om jag står mitt i caféet och spanar efter folk lite dumt och folk känner igen mig från min avatar får folk gärna vinka
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.