Andersson
Hero
Ers Nåd! Som ni säkert minns tyckte ni att det varma kryddade vin som ni blev serverad ur naveln från den fattiga men undersköna livegna bonddottern som jag gjort till min mätress och som garanterat älskar mig trots att jag hotade hennes familj med vräkning om hon inte släppte till kyska blivande nunnan som praktiserade som servitris vid mitt hov var utsökt. Ni är såklart välkommen på vinvisit igen, men eftersom kryddorna är slut och jag är en pilsk och svartsjuk gubbe som inte vill släppa henne ur sikte nunneaspiranten inte hittar till handelsboden på egen hand då hon kommer från en annan socken, så tror jag att den enklaste lösningen är att vi släpper iväg slavarna gigarbetarna på kryddjakt.
Att hacka sig inifrån och ut ett monsters gap låter som ett episkt dåd som man skulle kunna berätta bra historier om i många år. Kanske kan det bli början på en ny franchise som ytterligare ökar intäktsströmmarna till riket?
3C
Att hacka sig inifrån och ut ett monsters gap låter som ett episkt dåd som man skulle kunna berätta bra historier om i många år. Kanske kan det bli början på en ny franchise som ytterligare ökar intäktsströmmarna till riket?
3C