Paris? Du menar mos eisley. Negola dewaghi wooldugger!Jah föhr faen! Anschiktshteschtiklar var det ja! Det är scheanshte mode från paris, att ha ett par pungkulor höngandesh från hakan!
*hick*
Asshå nu pratar jag inte holländskha då. Men Absholut!Paris? Du menar mos eisley. Negola dewaghi wooldugger!
Jag utmanar dig i en vor-pommersk ölhävning!Arvsföljden skall givetvis säkras genom adoption av dugligast rådsmedlem, och jag är beredd att bevisa min ståndaktighet i envig vilken dag som helst. Utmanaren får välja duellform:
- Miniatyrmålning
- Sydtoskansk villanellebattle
- Pastejbak till döden
Hur menar Bror? Att vi _personligen_ skulle vara inblandade i duellerna? Vad har man annars sin gentleman's gentleman till? Ruuuupert!Jag utmanar dig i en vor-pommersk ölhävning!
(vilken adelsman med självrespekt bakar sin egen pastej!?)
är kastad!Arvsföljden skall givetvis säkras genom adoption av dugligast rådsmedlem, och jag är beredd att bevisa min ståndaktighet i envig vilken dag som helst. Utmanaren får välja duellform:
- Miniatyrmålning
- Sydtoskansk villanellebattle
- Pastejbak till döden
Arvsfurste! Jag böjer knä![...lyrisk briljans...]
ta en sup broder! här ligger vi alla i läArvsfurste! Jag böjer knä!
min gentleman Filbert är ju lågadlig.....menar du att Rupert är...är...är en slusk?Hur menar Bror? Att vi _personligen_ skulle vara inblandade i duellerna? Vad har man annars sin gentleman's gentleman till? Ruuuupert!
P.s. Ölhävningen kan jag tänka mig att engagera mig i personligen.
Det var visserligen ett eminent stycke poesi som bäste bror @Sidd författat. Men en sann arvfurste måste kunna skalda om snus, kön och brännvin. Jag ser dock inga sådana monark-kvaliteter i detta. Inte för att vara sådan, men jag vill påminna om att jag har en gammal upprorsfana hängande någonstans.
Arvfurste @Sidd visa den kanaljen att du minsann kan dikta även om snus, kön och brännvin!!Det var visserligen ett eminent stycke poesi som bäste bror @Sidd författat. Men en sann arvfurste måste kunna skalda om snus, kön och brännvin. Jag ser dock inga sådana monark-kvaliteter i detta. Inte för att vara sådan, men jag vill påminna om att jag har en gammal upprorsfana hängande någonstans.
Vad vet jag? Lågadlig, lösdrivare, kåkfarare - vad är det för skillnad? Jag låter min Kammargreve von Pfälz ta hand om personalen. Men givetvis kräver vi sju led på Riddarhuset vid anställningen. Förutom för latrintömmaren - för denne räcker det med tre generationer.min gentleman Filbert är ju lågadlig.....menar du att Rupert är...är...är en slusk?
Självspäkningsbattle…?Det var visserligen ett eminent stycke poesi som bäste bror @Sidd författat. Men en sann arvfurste måste kunna skalda om snus, kön och brännvin. Jag ser dock inga sådana monark-kvaliteter i detta. Inte för att vara sådan, men jag vill påminna om att jag har en gammal upprorsfana hängande någonstans.
FULA SKALLE din tölpaktiga 2-skillings narr! Koka honom tillsammans med LegoIvar!Självspäkningsbattle…?
Men ok då jag är van…
Sus
Så går genom Rutland ett hängivet sus
Han kommer den kloke och fina
Den ödmjuke kunskaparen Sidd, ert, ljus
Mitt fursterike för en snus
Kaoskardinalens fula skalle grina
Fyll upp, fyll upp mitt brännvinskrus
Majk, höj min skål och ta ett rus
Tills du drunknar i spelets vagina
Ja, snart är du likt God femogfyrre hög som ett hus.
Andresson ses kräla i grus
Var finner man kulorna dina?
Jag kan icke se dem din mus.
Så, Leon hur lyder din Villanelle,O din lus?
Den kan ju knappast va bättre än mina
Fast, kan den här månne vara min frus?