Okej, då fattar jag... Jag har inte märkt någon sådan tendens, men jag har åandra sidan inte provat. Man kanske får ta och testa någon gång.Visst går det, men vi har kommit fram till att spelet blir mer koncentrerat om man sitter upprätt i bra stolar. När man halvslappar i en soffa slår det genom på stämningen i spelet.
Okej... Bor du själv eller har du en fru eller något? För en person är väl 202 kvadrat rätt mycket ändå?Egentligen inte, 202 kvadrat. Fyra spelbara rum (egentligen ett till men jag har inte stolar så det räcker...). Vill man spela ett scenario med dammsugartema så har serverrummet en lämplig ljudmiljö och då kan man ta in en sjätte spelgrupp...
Jag är desperat, eh.. singel menade jag. Jag har inga större problem att fylla ut 202 kvadrat, även om jag gärna skulle sett en mindre tvättstuga till förmån för något jag har mer nytta av.Okej... Bor du själv eller har du en fru eller något? För en person är väl 202 kvadrat rätt mycket ändå?
Tja, han har slängt ut lite gammalt plock (över ett ton, tippen trodde inte på att han slängde som privatperson), så nu tror jag bara att han har kvar ett par vaxar, en annan mini (kommer inte ihåg modell), ett 30-tal PCs, 7-8 Sun-maskiner och några Macar. Sedan har han lite annat plock av äldre modell som han sparar av kulturhistoriksa skäl, plus kringutrustning som skrivare, plottrar (båda inklusive storformat), nätverkspryttlar, scanners, UPSer och annat. Det tar faktiskt en del plats.Allvarligt talat, hur många datorer äger man inte om man behöver en fabrikslokal på 600 kvadrat för att kunna förvara dem ordentligt?
Så smarta är inte masarna. Jag tror att de blandat ihop sändaränden och mottagaränden på bössan.De kanske bara sparar ammunition inför stormningen av ditt hus?
Oj, det var som sjutton... särskillt med tanke på att du var des... singel menade jag. Vad fyller du upp allt med egentligen?Faktiskt så går jag och funderar lite smått på en utbyggnad så snart jag betalt av de lån jag har nu.
Huvudsakligen hemelektronik, men även möbler.Vad fyller du upp allt med egentligen?
Okej, iofs så lär väl 30 (40?) talet datorer ta sin lilla plats. Om du dessutom har möbler(!) så är det väl förståeligt... Två soffor hade du väl också. Vad har du för mer hemelektronik då?Huvudsakligen hemelektronik, men även möbler.
Nja, egentligen har jag för närvarande bara ett tiotal uppkopplade. Kommer väl att skaffa några till snart för att avlasta ett par av servrarna och för att ha en som MP3-jukebox.Okej, iofs så lär väl 30 (40?) talet datorer ta sin lilla plats.
Det vanliga, några TV-apparater, några videos, DVD, ett par musikanläggningar, en packe skrivare, flipperspel, playstation (1 & 2), mikrovågsugn, fjärrkontroller och sånt. Inget konstigt.Vad har du för mer hemelektronik då?
Aha... ett tiotal är ju ändå mer än de flesta... Är det många gammla datorer eller är de rätt/väldigt nya allihop? Kanske de gammla som du inte har uppkopplade iofs... mp3 jukebox? Låter väl som en trevlig idé. Har du mycket mp3 filer eller?Nja, egentligen har jag för närvarande bara ett tiotal uppkopplade. Kommer väl att skaffa några till snart för att avlasta ett par av servrarna och för att ha en som MP3-jukebox.
Okej, det var ju inte farligare än vad jag trodde...Det vanliga, några TV-apparater, några videos, DVD, ett par musikanläggningar, en packe skrivare, flipperspel, playstation (1 & 2), mikrovågsugn, fjärrkontroller och sånt. Inget konstigt.
Nja, jag känner rätt många som har en laser för svartvita utskrifter och en bläckis eller vaxare för färg. Lasern är i en klass för sig när det gäller svartvitt, dessutom är bläckisarna på tok för dyra i drift för svartvita utskrifter.Jag är tveksam till att folk har mer än en skrivare alls (och definitivt högst en som används)
Jag har känt åtminstone två personer till.jag har hittills aldrig träffat någon privatperson som har ens ett flipperspel
Håller med. Jag är förvånad att ingen reagerat tidigare. Måste vara för att det är en lågtrafiksperiod och man är glad för att det kommer meddelanden över huvud taget.Det förvånar mig att ingen har varnat den här tråden.