Nekromanti Forumspottning och abnormiteter.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: svaret

"Har det hänt er?"

Jodå, ett fåtal gånger även om det inte precis hör till vanligheterna. Vad kan moderatorer och administratörer se när det gäller forumen och de olika funktionerna som vi vanliga användare inte kan se?

Troberg

Sinister eater

Vad kan moderatorer och administratörer se när det gäller forumen och de olika funktionerna som vi vanliga användare inte kan se?
Tja, de har bland annat tillgång till kameror som visar hur du ser ut naken, ditt brottsregister, din historik över veneriska sjukdomar, uppgifter om vad du egentligen gjorde på semestern i Bankok, vilka filmer du hyr, hur mycket du slappar på jobbet och vad du hittar på med dina husdjur. De har också möjlighet att påverka ditt bankkonto.

Bortsett från det så är det inga konstigheter.

chrull

Stockholm Kartell

Jo. vi kan se er fast ni väljer att vara osynliga här på forumen också...

Men det är väl det enda tror jag. Vi har också en funktion för att "bli användaren" då man får alla användarens inställningar, för att lättare kunna se när folk klagar på felaktigheter...

Och nu ska vi inte börja prata om vad Troberg gjorde på sin semester i bankok...

chrull

Johan K

Gammal & dryg
Jadå, det har det. (ANT)

Det har hänt mig ett flertal tillfällen.

Balderk

Swashbuckler

Händer mig hela tiden! Typ i alla fall... Jag har legat både två och tre och (tror jag) fyra steg ned... Men oftast ligger jag väl överst.

Ser inte något ovanligt med det... Men varför hade Arcana en "(1)" framför sig?

/Balderk

Balderk

Swashbuckler

Nej, din snuskiga fantasi verkar ju vara på ett minimum... Särskillt eftersom du var den enda som kommenterade det! :gremsmirk:

Storuggla din rackare, va!

/Baldie, Seriös han med :gremwink:

Staffan

Myrmidon

Det var nog ett I för "Invisible", särskilt som han påpekade längre ner att han har valt att inte synas i inloggade-listan.

Balderk

Swashbuckler

Okej... Det såg jag inte... Kände inte igen det för att bara admin ser sådant där... Jag hade nog inte läst hela tråden.

/Balderk, har prov imorgon

Troberg

Sinister eater

Det var nog ett I för "Invisible", särskilt som han påpekade längre ner att han har valt att inte synas i inloggade-listan.
Vilket innebär att nu har Chrull postat personlig information som Arcana vill hålla konfidentiell över hela internet... :gremshocked: :gremshocked: :gremshocked:

Quan'talis

Swashbuckler

Jepp. Nu kan vem som helst se att Arcana har tittat på listan över inlägg ( :gremshocked: ) på forumet Rollspel ( :gremshocked: :gremshocked: ). Då kan ju folk här på forumet få för sig att han är rollspelare ( :gremshocked: :gremshocked: :gremshocked: )

JPS

Troberg

Sinister eater
Dags för skadeståndsanspråk? [NT]

NT = No Text (Ingen text)

Sodivra

Champion
Denna spotten slår ALLT!

Sedd från min dator. Helt autentisk.
Det måste vara samma grej som chrull visar: Inloggadefönstret uppdaterades (det uppdateras automatiskt) samtidigt som jag klickade på ett inlägg, och så fick inlägget företräde.. Coolt, va?

Balderk

Swashbuckler
Re: Denna spotten slår ALLT!

Är det bara jag som inte kan öppna filen? kanske är för att jag har mapp... kan du inte lägga upp den i ett inlägg istället? som chrull gjorde...

/Balderk, nyfiken

walium

Ganska töntig, faktiskt

"kanske är för att jag har mapp... kan du inte lägga upp den i ett inlägg istället? som chrull gjorde..."

Öh, den ligger ju redan i hans inlägg. Jag kan iallafall se den alldeles utmärkt utan att öppna den bifogade filen.

Balderk

Swashbuckler

Oj! Nej, jag kan inte se den heller... vad är det för skit detta?! Jag ser bara en sån där Broken image ikon :gremfrown:

/Balderk, missar det roliga

Netfeed

Swashbuckler

det är bara för att du använder mac
skaffa en bra dator... mmm linux...

Balderk

Swashbuckler

Usch... linux... skulle jag aldrig kunna använda... windows är nog komplicerat för mig! :gremlaugh:

/Balderk, har en PC också... men med Modem :gremfrown:

Insignia

Swashbuckler

Har varit med om att något forum hävdar "0 users online" när jag loggar in, men detta var mer imponerande ^_^

seinet

Swashbuckler

Däremot var det kul att se en anonym användare logga ur :gremlaugh:

/Seinet Wintermute - Sov 3 timmar inatt och skall väl inte sova mycket mer kommande natt