Nekromanti Forumsträff i Linköping

Rickard

Urverk speldesign
Sista datumet.

Tid: måndagen 16:e januari, klockan 18.00.

Plats: D-huset på universitet.

Ska bara få svar på mail om de(n) som arrangerar brädspelsträffen har något på G då.

/Han som antagligen har bil och ta kan med sig folk från Norrköping

!Paxen

Swashbuckler
Han said:
Sista datumet.

Tid: måndagen 16:e januari, klockan 18.00.

Plats: D-huset på universitet.

Ska bara få svar på mail om de(n) som arrangerar brädspelsträffen har något på G då.

/Han som antagligen har bil och ta kan med sig folk från Norrköping
Jag kan då.

Feuflux

omjonasson.se
Spännande. Ska försöka dyka upp om inte verkligheten tränger sig på och skapar förhinder.

Dimfrost

Special Circumstances
Jag är försiktigt positiv men kan inte lova något riktigt än (jag har rätt fullt upp). Men jag gillar din initiativförmåga!

Dimfrost

Special Circumstances
Jag kan bekräfta att jag kommer att dyka upp, vet dock inte riktigt hur länge jag kan stanna. Snigel kommer också.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Det är möjligt att även jag belönar er med min närvaro, hänger lite på när jag slutar jobbet och hur slutkörd jag är vid tillfället. :gremsmile:

Feuflux

omjonasson.se
Jag har stoppat in min fritid ihop med saker som måste göras och saker som jag vill göra i den stora prioriteringsmaskinen och det här hamnade under strecket.

Så ni får tyvärr nöja er med att få internetversionen av mig här på forumet mellan varven istället.

!Paxen

Swashbuckler
Bump!

Som det ser ut just nu är det bara jag och Han som kommer åka till Linköping, om någon annan behöver skjuts säg till (såvida det inte är alltför orimligt).

Rickard

Urverk speldesign
Tack för träffen. Det var ett riktigt kul kortspel, vad hette det? Ascension? I alla fall, det fick mig sugen på att testa Dominion eftersom det nämndes i samma veva. :gremsmile:

/Han som nu ser fram emot fredagen

Dimfrost

Special Circumstances
Han said:
Tack för träffen. Det var ett riktigt kul kortspel, vad hette det? Ascension? I alla fall, det fick mig sugen på att testa Dominion eftersom det nämndes i samma veva. :gremsmile:

/Han som nu ser fram emot fredagen
Ascension var det, ja. Kul att ses! Även om jag inte riktigt känner att jag passar in längre: jag har ingen koll på hälften av de aktiva forumiterna, till exempel. :gremsmile: