Rickard
Urverk speldesign
Fast nu är ni för många för att få plats i bilen.
/Han som passerar Linköping för intresserade
Är vi? Jag, Vico, Pilze, du...? Aja, det är mindre viktigt, jag tycker att om vi blir någon för mycket så kan vi poola till pendelbiljett så blir det överkomligtHan said:Fast nu är ni för många för att få plats i bilen.
Och kanske Recca från Linköping och så ev Genesis och Ube som kommer till station.Elmrig said:Är vi? Jag, Vico, Pilze, du...? Aja, det är mindre viktigt, jag tycker att om vi blir någon för mycket så kan vi poola till pendelbiljett så blir det överkomligtHan said:Fast nu är ni för många för att få plats i bilen.
Edit: ah, Paxen kanske
Jag tänker inte ta hand om er, ni får inte kräkas och ge fan i min sambos whiskyskåp!Elmrig said:Alkoholpolicy?
Check!Cissi said:Jag tänker inte ta hand om er,Elmrig said:Alkoholpolicy?
Check!Cissi said:ni får inte kräkas
Che... "Whiskyskåp"? OoohCissi said:och ge fan i min sambos whiskyskåp!
Blir man utkastad om man drabbas av matförgiftning?Cissi said:Jag tänker inte ta hand om er, ni får inte kräkas
Inte du.Übereil said:Blir man utkastad om man drabbas av matförgiftning?Cissi said:Jag tänker inte ta hand om er, ni får inte kräkas
Übereil, som känner sig tämligen säker på att han ska klara av att följa alkoholpolicyn
Jag tar med mig ölbongen!Übereil said:Übereil, som känner sig tämligen säker på att han ska klara av att följa alkoholpolicyn
Tänkte bara, det här är en spelträff och ingen fest. Nu får ni gärna dricka alkohol men jag står inte bakom något fylleslag och kommer slänga ut er om ni blir plakat. Vi är några stycken som inte dricker alkohol så lugn och fin är det som gäller.Elmrig said:Jag tar med mig ölbongen!Übereil said:Übereil, som känner sig tämligen säker på att han ska klara av att följa alkoholpolicyn
Du, jag och dina hundar?Cissi said:Vi är några stycken som inte dricker alkohol så lugn och fin är det som gäller.
Du, jag, Mårten och min hund.Übereil said:Du, jag och dina hundar?Cissi said:Vi är några stycken som inte dricker alkohol så lugn och fin är det som gäller.
Übereil
Äntligen svaret på min fråga! Trycker man tillräckligt hårt så trillar det man letar efter ut förr eller senareCissi said:Tänkte bara, det här är en spelträff och ingen fest. Nu får ni gärna dricka alkohol men jag står inte bakom något fylleslag och kommer slänga ut er om ni blir plakat. Vi är några stycken som inte dricker alkohol så lugn och fin är det som gäller.Elmrig said:Jag tar med mig ölbongen!Übereil said:Übereil, som känner sig tämligen säker på att han ska klara av att följa alkoholpolicyn
Det var väl det jag sa?Cissi said:Du, jag, Mårten och min hund.Übereil said:Du, jag och dina hundar?Cissi said:Vi är några stycken som inte dricker alkohol så lugn och fin är det som gäller.
Übereil
hahaha!Übereil said:Det var väl det jag sa?Cissi said:Übereil said:Du, jag och dina hundar?Cissi said:Vi är några stycken som inte dricker alkohol så lugn och fin är det som gäller.
Übereil
Du, jag, Mårten och min hund.
Übereil