Vicotnik said:Finns det några önskemål på spel jag ska ta med mig ner? Eller ska jag bara ta med mig några stycken ner?
Ta med det du vill spela. Då slipper vi andra välja.Vicotnik said:Finns det några önskemål på spel jag ska ta med mig ner? Eller ska jag bara ta med mig några stycken ner?
Han said:Jag dyker inte upp imorgon för just nu ligger jag i sängen med feber och även om jag blir bättre vill jag inte smitta ned er.
/Han som hade skrivit ut en del saker och sett fram emot det här
Tråkigt, krya på dig.Han said:Jag dyker inte upp imorgon för just nu ligger jag i sängen med feber och även om jag blir bättre vill jag inte smitta ned er.
/Han som hade skrivit ut en del saker och sett fram emot det här
Jag vill bara säga att jag blir jätteglad av såna här initiativ. Forumitträffar i köttrymden – må de vara minikonvent eller nördölar eller bara lite snack över en kopp kaffe – är (i min erfarenhet) oöverträffat när det gäller att skapa trivsel och community-känsla här på Rollspel.nu.Cissi said:Jag hade jättekul i helgen och det blev en hel del spelat för mig med, både rollspel och brädspel. Jag är fantastiskt glad över att ni alla ville komma och hoppas att ni skulle dyka upp igen om jag fick för mig att dra ihop nått igen.
Tack för att ni kom och tack för allt kul vi hade!
![]()