Jag ser fram emot att maratonlira rollspel. Jag spelar vad som helst, men helst "berättarspel" och blir såklart överlycklig om någon vill testa ISM med mig, samt erbjuder mina andra alster Svart av kval, vit av lust, Utpost och kanske Drakar och bananer (fast jag är inte säker på att jag kommer ihåg reglerna). Jag kan även erbjuda Psychodrame och Prosopopée för de som är intresserade, samt mina gamla klassiker InSpectres (fast Rickard är mycket bättre på att hålla i det än vad jag är) och Best Friends. Annars har jag inte så många nya spel eftersom jag varit väldigt inaktiv sedan LinCon. Åh, eller jag håller faktiskt på att finurla på ett annat litet spel, men man måste ju få tid att lira andras grejer också.
Det kommer att bli hur kul som helst att träffa några av mina favvoforumiter, både folk jag spelat mycket med och folk jag spelat mindre med. Vicotnik är en så'n där som jag alltid ser till att lira med på GothCon. Det blir jämt skoj när han är med. Übereil har ju varit med i min spelgrupp här i Örebroet innan han övergav oss för Hufvudstaden. Ska bli kul att träffa och lira med honom igen. Rickard är superskoj att spela med men ännu skojigare att diskutera spelteori med, och jag lyckas alltid hålla med honom och tycka tvärtom samtidigt. Elmrig träffade jag för första gången på LinCon och det är typ hans förtjänst att det konventet blev ett av de bästa jag varit på. Han påstod att han hade noll erfarenhet av den typen av spel vi irade i indierummet och efter typ två spelomgångar kunde han organisera ett spelpass och leverera ett lir som överträffar många gamla rävar. Och Recca har jag inte spelat så mycket med, men hon gjorde en läskig gestaltning av en vampyrdrottning i Svart av kval och det enda jag ångrade efter LinCon var att jag inte spelat mer med henne. Det är alltså ett samling av mina favoritforumiter som dyker upp hos Cissi. Så djävla najs!
(Jag tror att jag typ spelat med !Paxen nå'n gång, men jag är inte säker!)
Jag är inte så intresserad av brädspel, men jag kan ta med mig Compact Curling som är helt sjukt skojigt. Det rekommenderas av Svenska curlingförbundet!