Åh va söt du är Pilze.Pilzeman said:Min sittning har samlat sig och bestämt sig för när den ska ligga, och det blir den 26:e. Jag kan tyvärr inte komma från stan den helgen alltså.
Vad är en sittning?
Åh va söt du är Pilze.Pilzeman said:Min sittning har samlat sig och bestämt sig för när den ska ligga, och det blir den 26:e. Jag kan tyvärr inte komma från stan den helgen alltså.
Sånt där man gör när man är student: äter billig mat, dricker dålig alkohol och sjunger halvkassa/dumroliga sånger med massa studentreferenser i. Sjukt kul är detRecca said:Åh va söt du är Pilze.Pilzeman said:Min sittning har samlat sig och bestämt sig för när den ska ligga, och det blir den 26:e. Jag kan tyvärr inte komma från stan den helgen alltså.
Vad är en sittning?
Har jag inte upplevt.Elmrig said:Sånt där man gör när man är student: äter billig mat, dricker dålig alkohol och sjunger halvkassa/dumroliga sånger med massa studentreferenser i. Sjukt kul är detRecca said:Åh va söt du är Pilze.Pilzeman said:Min sittning har samlat sig och bestämt sig för när den ska ligga, och det blir den 26:e. Jag kan tyvärr inte komma från stan den helgen alltså.
Vad är en sittning?
Är det i anslutning till Gothcon? Annars är jag rädd att jag inte kommer komma.Pilzeman said:Just denna sittning är dessutom för folk som har varit med i F-spexet, ett studentspex på vår sektion. Så det är alla som är med och sätter upp årets spex (kom hit veckan innan påsk så får ni se mig i klänning på scen!) och massa gamla spexare, och det är under just denna sittning som gamlingarna först får veta vad spexets tema är – vi har hållt det hemligt än så länge.
Japp! Vill du åka med någon? Vill du sova över? Give me details, Knyttet!ett oknytt said:Finns det plats för en främling?
Jag vet inte hur Han har planerat med bil etc men troligen blir det någon/några som kommer med pendel till Lkpg lördagen, vi kan ju synka med dig om möjligt.Übereil said:Det verkar inte vara allt för många som åker till Linköping på Lördag längre (det är typ jag...), så hur gör vi med hämtning? Tågen går så jag kommer antingen 9:49 eller 11:49.
Sen så undrar jag när Cissi vill bli av med folk på söndag.
Übereil, som bokar biljetter ikväll