Nekromanti Forumträff 24-25 Januari

anth

Vetefan
Re: Nupp[ant]

Jag vet världens bästa födelsedagspresent!
En natt på Grand Hotell.
Vilket tvingar upp henne till den kungliga huvudstaden och du slipper bege dig till de mörka skogarna i småland.

Mask_UBBT

Hero
Hmmm....

...vad du säger är alltså att jag ska be min flickvän betala 400 kr för att åka upp till mig över helgen, gå iväg till ett ställe där hon inte kommer känna någon eller förstå något av vad folk pratar om, och dessutom ha mage att försöka ha roligt samtidigt?

Hmmm...

Försökte det med Hack'nSlashCon, det gick inget vidare... och det var bara en vanlig mellandag...

Nupp, ni forumiter har minsann tajmat det så att ni inte får Mask innan DanCon(pun intended), med några få undantag.

/Mask säger "Blääääh..."

Quan'talis

Swashbuckler
Hmm... jag antar att det är en helg, så det borde inte vara omöjligt. Någon som bor i trakten som har lust att inhysa en renlig, väluppfostrad och tämligen oförarglig rollspelare? I så fall kan jag nämligen slänga ut honom och ta hans plats...

JPS

Man Mountainman

Storsvagåret
Jag...

...tar förstås också emot alla eventuella sovplatser som folk kan avvara. Jag är rumsren och äger en egen kudde.

chrull

Stockholm Kartell
Re: Aaaarg!! Varför hatar ni mig!?!?

dammit. jag som börjar sakna min bok :gremfrown:

(jag är snart tillbaka på forumen. kanske.)

chrull

Muggas

Hero
Direkt från USA till forumsträff?

Jag kommer hem från min 2-veckors vistelse i Florida med min tjej den 23:e... Hmm ska se om jag orkar hämta mig efter allt flygande och sticka iväg direkt igen... Det största problemet är nog pengar, förmodligen är de helt slut när jag kommer hem. Om jag ber om sponsring från mamma, så kanske... :gremwink:

Gardener

Champion
Re: Aaaarg!! Varför hatar ni mig!?!?

Du kan ju alltid sluta upp på Dream Theater på torsdagen innan om inte annat, verkar vara en bunt som kommer vara där då.

Mask_UBBT

Hero
Re: Dream Theater? Bandet?[nt]

Studiebidrag
-
(Smålandsbiljet + första födelsedagspresenten till tösen + Biljett till en show jag inte ämmat en tanke + två födelsedagar till + ett eventuellt liv...)
---------------
= Nä... :gremfrown:

Gardener

Champion

Det finns banker, du är rollspelare, bara att lösa ekvationen själv. =P

Mask_UBBT

Hero

Jag rånar banken utklädd som Elric? :gremtongue:

Eller ska jag bara gå in i svarta kläder, med ett par huggtänder eller något och skrika "jag spelar rollspel!"?

Gardener

Champion

Jag skulle naturligtvis aldrig uppmana till brott, men det är klart du måste göra vad du kan för att komma till forumträffen! =]

Netfeed

Swashbuckler
Re: GBG-buss?

Nån som har en buss som kör från rollspelets huvudstad? (bussen behöver inte ha många säten*, bara ett är ledigt).

eller två

seinet

Swashbuckler
Re: GBG-buss?

Tja... jag kan ju kanske försöka kolla upp hur många som skall från sveriges södra del och sedan se på möjligheterna efter det. Kanske går att fixa någon schysst buss som åker från Malmö på fredag morgon/förmiddag och som tar några större orter på sin väg genom sverige...

/Seinet Wintermute - Trött

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Okej då ...

Ja ja, jag ska väl försöka pallra mig dit. Fast det är säkert minst en kvarts restid eller nåt … skitjobbigt.

Jag ska bara se om jag hittar nån som kan skjutsa mig.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag ska ta mig dit...

...det är i stort sett garanterat. Ska bli redigt kul! :gremsmile:

*håller sig kortfattad*