Rising tycker till...
Det låter ju jättekul. Grejen är väl mest den att sådana här "get togethers" sällan funkar som de är tänkta.
Antingen håller man ett superseriöst möte i någorlunda fungerande lokaler varpå det tillkommer en massa ekonomi och tjafs. Endast de allra största forumrävarna kommer, de lär sig känna varandra jätteväl, sedan sitter de och håller med varandra på forumets diskussioner och nytillkomna grisodlare känner sig helt utskärmade. Dålig lösning, alltså. Jag har för mig att många gamla svenska chattar fungerade så. ZTV texempel för länge sedan...
Eller så håller man små kravlösa möten bara. Kanske till och med i en lokal som luktar svett. :^)
Då kan alla komma, ett helt gäng med folk kommer och man säger lixom "ja, det är jag som är Rising. Jaha, du är Xonyzcx...(?) Hmm, va? Om jag har glömt alla våra diskussioner?! He he, (gulp) naturligtvis inte! Det är ju du ju, min gamla kompis Zenozcx! Va? "Xonyzcx" ja, jo men det var ju det ja sade, ju... he heee.... (svett svett)" osv och sedan undrar man vad man egentligen skall göra. Någon blir besviken för att man ser töntig ut i verkligheten (händer mig alltid) och sedan... tja, säger några (som är kompisar sedan tidigare) att de ska gå på krogen och frågar om man vill följa med, varpå man säger att man är maltallergiker och måste hem och mata guldfiskarna och gå upp tidigt morgonen därpå för att ens mormor är döende, eller liknande.
Jag skulle tycka det vore skitkul att träffas irl med de flesta på det här forumet, men jag vill inte bara träffa höjdarna som skrivit tusen inlägg eller fler, och jag vill inte att det skall vara så mycket förväntningar bakom mötet att man går dit och sedan blir besviken för att alla ändå bara umgås med deras kompisar de har i verkliga livet.
Hur man skall finna en lösning på denna svåra ekvation ligger milsvida utanför min kunskapshorisont, men så är jag också en social katastrof som inte ens skulle kunna arrangera en lyckad grisfest om jag så hette Bacon i efternamn. (vilken rutten liknelse)
Nå, det var mina tankar. De som inte vill träffa mig i verkliga livet vet nu alltså hur man enklast håller mig borta. :^)
Hi hi.
/Rising
som bara svammlar