Nekromanti Forumträff???

Rickard

Urverk speldesign
Re: Rising tycker till...

"Det låter ju jättekul. Grejen är väl mest den att sådana här "get togethers" sällan funkar som de är tänkta."
Tycker även jag att det skulle vara kul.. Om man fick tid på sig att planera in det.. Men inte för mycket tid, för då kan man glömma bort det.. Spånar du bara i hur det kan gå till, för du kan ju annars fråga de som gick på förra årets forumsträff..

"...men jag vill inte bara träffa höjdarna som skrivit tusen inlägg eller fler,"
Så du vill alltså inte träffa mig.. Schysst! Ska nog börja säga emot dig lite mer i fortsättngen.. /images/icons/frown.gif (/images/icons/wink.gif)

/[color:448800]Han</font color=448800> som tänkte precis samma sak när han läste Risings inlägg som Storuggla ang. "svett på Absolut Spel!"

Rickard

Urverk speldesign
"terrified" påminner om "terror"? [NT]

"Jag är jätterädd (varför låter engelskans terrified mycket bättre)"
/[color:448800]Han</font color=448800> som kan ana hur det kändes och tycker synd om Lady Silver Wolf

Rickard

Urverk speldesign
Re: Skåningar samlen eder! OT

"Fast det är skillnad mellan två gäss och en skock på över fyra, för att inte tala om hundratalen. Herreminje, undrar vad ett gäng inbrottstjuvar skulle säga om den bevakningen...."
Ungefär samma sak som level 10 äventyrargäng mot en skock kobolder?

/[color:448800]Han</font color=448800> som aldrig spelat D&D (men lite BG) och vet därmed inte riktigt hur bra level 10 är

Insignia

Swashbuckler
Insignia tycker...

... att det skulle vara kul att träffa folk. Och det gör inget om lokalen luktar svett.

Storuggla

Champion
Re: Men...

Jag ger väl upp då. Name the time and place, och jag tar med en klädnypa åt min näsa då va ^_-

Storuggla, tar med några extra också

Insignia

Swashbuckler
Re: Men...

Klädnypa på näsan gör bara ont. Pröva med en sådan där klämma som simmare brukar ha; jag tror det är bättre.

Re: Låter trevligt

Håller med om att det låter aptrevligt :gremwink: ... och jag tror faktiskt att SJ har sovvagnar... tror...

En sak som Legoith inte tänkte på är att det för oss finnar i norra finland egentligen är lika dyrt att åka till Sthlm som till Umeå, trots att Ume ligger bara 10 mil över bottenviken. Så, de skulle förstås bli längre resa för oss, om de blev en storstor träff i sthlm, men inte dyrare.. oså får vi ju åka båt o supa osså. E de hälsosamt? /images/icons/hairy.gif
Ahmen, nu tänker ja ju inte... Legioth är ju minderårig *fnissar för sej själv*...

/Black Dwarf som är något...väldigt sen med ett inlägg i frågan

Re: Rising tycker till...

Hrrm, som gammal "stammis" på en chat någonstans i sverige (även om jag har ovanan att bo i Finland) har jag gästat ett antal träffar både i sthlm och ume osv. Där hade jag turen att träffa även nya personer som jag aldrig egentligen träffat på chatten...
Fast du har rätt i det att det inte bara ska va dom stora användarna där. Hur skulle man annars kunna slå sej in i gänget? ...osocial och missanpassad som man är.

Äh, se upp allihopa, finnen tänkte bevista en rollspel.nu-träff.. de luktar skumt (svett kanske /images/icons/wink.gif)

Vad jag ville säga var att mötena får inte bli för små, för då kommer inte jag (och alla vet ju vem jag är o vill ha dit mej *hostattack*, så det går ju inte för sej), men inte heller för stora, för då vågar ja inte komma eftersom risken för att man inte ska passa in är alltför överhängande med en massa olika grupperingar...

Var dethär inlägget vettigt? *e trött*

walium

Ganska töntig, faktiskt
To the Rescue....

Neeejjjjj!!

Jag har bestämt mig för att flytta uppåt i landet enkom för att kunna vara med på den fenomenala forumträffen. Du kan väl inte missa ett tillfälle att få uppleva hur tråkig och konstig jag är i verkligheten?/images/icons/smile.gif

Storuggla

Champion
Re: To the Rescue....

Precis! Vi måste ju rycka Walle i skägget och utropa "har du cementerat skägget, din orre?".
Vi bara måste...

Storuggla, har behov

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: To the Rescue....

Med tanke på hur gigantiskt mitt skägg är krävs det nog en väldigt speciell teknik eller kanske en pincett för att kunna rycka i det. Men om det kommer fler folk om de får rycka mig i skägget så ställer jag upp! Allt för konsten./images/icons/smile.gif

Svaret (OT)

Hrrm, för det första är jag finne *hör orden öl och koskenkorva eka efter det uttalandet*
Hrrm, för det andra dricker jag inte öl eller koskenkorva (inte rent åtminstone)
*hör orden misslyckad finne eka efter det uttalandet*
För det tredje tycker jag om att mobba Legioth, och detta är lika bra som något :gremwink: *hör ordet forummissbrukare eka efter detta uttalande*
För det fjärde råkar jag ha en del sorger att dränka för tillfället *hör till sitt förtret orden Storuggla hade rätt eka efter detta uttalande*
För det femte är jag konstig *hör inget mer*