Beastslayer
ROTN
Holland vinner, det har jag hoppats sen starten. Och jag tror att Spanien dessvärre slår ut Tyskland.
Tror jag med.. en repris från 1974.Feuflux said:Tyskland slår Holland i finalen.
Tror jag alltså.
Nej, tyckte faktiskt hon var helt OK i den.Storuggla said:"sen har jag aldrig gillat Argentina, av oklara skäl. Vet inte varför själv."
Madonna som Evita kanske?
Storuggla, det är ju bra rulle
well, om vi ska jämföra, antingen i reda siffror eller per capita eller whatnot, mängden av folksrättsövergrepp, folkmord, plundring och allmänt svineri som Argentina resp Storbritannien har i bagaget vinner Storbritannien förkrossande överlägset oavsett hur du räknar, vi talar om minst ett hundrafaldigt övertag här.Plus att de massakrerat i stort sett all urbefolkning, och sedan har mage att kalla britterna kolonialmakt.
Nu spelar du dum, Ymir.Ymir said:well, om vi ska jämföra, antingen i reda siffror eller per capita eller whatnot, mängden av folksrättsövergrepp, folkmord, plundring och allmänt svineri som Argentina resp Storbritannien har i bagaget vinner Storbritannien förkrossande överlägset oavsett hur du räknar, vi talar om minst ett hundrafaldigt övertag här.Plus att de massakrerat i stort sett all urbefolkning, och sedan har mage att kalla britterna kolonialmakt.
Så klart som fan det kan vara legitimt även för Argentina att kalla Storbritannien kolonialmakt, 'cuz, y'know...det är vad de är.
- Ymir, hävdar
Haha! Väl talat.hjk said:Sen borde nån speldesigner ta och se över sporten och fixa till så att den blir rolig. Ska det verkligen krävas 90 minuter eller mer för en sån bagatell?