Nekromanti Fotosamlingar för rollspelnu

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Re: Nu har

Märkligt, jag har inga problem att se Hellzons bilder, men dina kommer jag inte åt.

ripperdoc

Myrmidon
Cool! De stora konventsjournalisterna Johan K och walium borde således gå med i Flickr :gremwink:

/RD

Johan K

Gammal & dryg
Cool! De stora konventsjournalisterna Johan K och walium borde således gå med i Flickr
Det är gjort !!
Skall försöka vara en duktig pojke at lägga upp mina bilder där åxå.

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Mina bilder

Jojo, tacksamt att lägga upp en grupp och försöka bjuda in folk att titta, men hur jag än gör verkar det som om jag inte får dela med mig av mina bilder till publik via gruppen. Jag ska göra lite fler testningar fram och tillbaka senare.... men, men

Ulvtanden skrattade nästan läppen av sig imorse när jag surmulet muttrade "Som admin får man tydligen inte lägga ut bilder till gruppen, bara administrera".

Nåväl, det verkar dock fungera att kika på mina bilder om man gör det separat (dvs inte via gruppsidan) Något som är mer än underligt.

Ni hittar den här och då hittar ni en massa andra bilder också... så det blir lite rörigt. ;(

Lady Silver Wolf på Flickr

Hoppas ni har mycket nöje med det hela.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Såvitt jag fattade det

Jag spelledde honom och Anor. Caligula dog i en fälla, Anor av två kaststjärnor i huvet.

Alltså deras rollpersoner gjorde det.

/M

Troberg

Sinister eater
Re: Såvitt jag fattade det

Jag spelledde honom och Anor. Caligula dog i en fälla, Anor av två kaststjärnor i huvet.
Var han lika spektakulär live?

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Re: Såvitt jag fattade det

Inte vad jag märkte, utöver att han uppenbarligen ansåg att har man en stor kamera med stort objektiv måste man komma från en tidning och det var ju självklart att han måste vara den vackraste i rummet... typ. :gremsmile: Nu var jag lite stygg, men i alla fall....

Hm, det verkar alltså som om jag har ett av de snyggaste porträttfotona av Caligula... hm... jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...