Versionen uppdaterades men inte koden med fixen, uppdatera till v0.0.9Det är det, fick även meddelande att det gått till 0.0.8 så det ska stämma.
View attachment 6822
View attachment 6823
Versionen uppdaterades men inte koden med fixen, uppdatera till v0.0.9Det är det, fick även meddelande att det gått till 0.0.8 så det ska stämma.
View attachment 6822
View attachment 6823
Tack så mycket, jag uppskattar det verkligen! <3Versionen uppdaterades men inte koden med fixen, uppdatera till v0.0.9
Borde gå att fixa men har inte tid att titta på det förän tidigast nästa vecka, vet inte hur lång tid det tar då jag inte vet hur mycket jobb det är att updatera för senaste versionen.
SSL certet är uppdaterat nu, men har blivit sjuk så inte hunnit kolla på att uppdatera till senaste foundy ännu.Hej nu skulle jag efter nyinstallation av Foundry slänga på Kopparhavet modulen men den klagar på att den inte kan hitta manifestet, ser att SSL certet gått ut.
Tack, krya på dig.SSL certet är uppdaterat nu, men har blivit sjuk så inte hunnit kolla på att uppdatera till senaste foundy ännu.
Du är en hjälte! Stort tack för dettaEfter mycket om och men tillsammans med mycket privat som tagit tid så har en version som borde vara kompatibel med v0.9 av Foundry äntligen släppt.
Spelar för tillfället inte online själv så har inte kunnat göra massivt testande av den.
OBS se till att ta backup på din data innan du testar bara för att vara på den säkra sidan.