Re: IMHO
IMHO bör vem som helst få fråga vad som helst utan att riskera att bli hånad eller förlöjligad.
Självklart ska det vara så. Men i detta fall så anser inte jag att RipperDoc har varit förlöjligande eller hånande på något sätt. Han tyckte bara att frågorna var onödiga, enligt honom alltså, eftersom det är så lätt att själv hitta svar på dessa själv.
IMHO är det bättre att skapa en FAQ med de vanligaste frågorna och svaren än att tracka de som ställer frågorna.
Jag förstår inte riktigt här. Är frågor som "vilken är den snabbaste resvägen mellan Jen och Rampor?" vanligt förekommande? Är frågor om hur mûhadinska stadsvakter beter sig särskilt vanliga? Det är i princip inga frågor som ställs två gånger...
Allting självklart IMHO. Så att ingen kan kritisera mig, eftersom det bara är IMHO.
Självklart kan man kritisera folks åsikter, varför skulle man inte få det? Jag, och alla andra, har rätt till en åsikt om din åsikt. Om ingen skulle ha åsikter om andras åsikter så skulle inte den här världen vara speciellt bra att leva i.
/Tiamel