Nekromanti Fråga samt.. En fråga till

Ram

Skev
Jag håller på att flyttar och har sprungit på mina gamla kortspelsamlingar.

Är det någon som spelar något av följande spel som passerat genom historien utan att göra allt för mycket väsen av sig:
Guardians CCG
X-files CCG
Harry Potter CCG

Jag har några hundra av varje (rätt många hundra Guarians faktiskt) som är till salu för precis så mycket som ni vill bjuda. Om jag skall packa dem och posta dem så kommer jag att ta ut en timpenning utöver frakten för min tid är viktig för mig, men om ni kan komma till Linköping och hämta dem så blir det förbannat billigt. :gremgrin:

Sedan en mer seriös fråga... Jag har även en liten samling Magic: The gathering. Skjutet från höften så skulle jag tippa på en 20-30000 st, minst 500 rares (troligen snarare dubbelt så många) och en hel del bra kort som en dryg halv uppsättning dubbelländer, full uppsättning späkländer (IA/Appocalyse), Birds of paradise, Crome mox osv... Den har dock samlat damm i flera år och jag har inte riktigt ork att sammanställa den på ett vettigt sätt. Därför undrar jag om någon skulle vara intresserad att kolla på den och lägga ett bud. Jag kan sälja den till den lokala handlaren för "minst 5000" men då betalar han inte en spänn mer för ospecificerade rares än för en common...

Intresse, någon? Skicka ett PM.

Ram

Skev
Sista chansen på Guardians, Harry Potter och X-files, gott folk. I morgon går soplasset. Framför allt X-files är rätt skoj faktiskt.