Järnringen hade en lyckad kickstarter för att göra den engelska utgåvan av Symbaroum; den tog slut i maj. Grundboken dök upp på drivethrurpg som PDF under året. jag har ingen aning hur det ser ut för de tryckta böckerna.
Se senaste grejjerna från mig äranth;n146077 said:Släppte inte Wilper något nytt?
Snow;n146797 said:Jag misslyckas med att få lösenord mailat till mig. Har försökt att återställa men det fungerade inte heller. I brist på bättre plats att fråga efter så frågar jag här. Nej, det ligger inte i spamkorgen heller.
Ja. Sorry för OT.krank;n146802 said:Från rollspelshistoria-wikin?
Hör inte både Eons crowdfunder och spelet 2014 till?Ymir;n146845 said:Eon IV slog crowdfunderekord, och sedan gjorde Drakar och demoner också det?
Jocke;n146883 said:Hör inte både Eons crowdfunder och spelet 2014 till?
RasmusL;n146896 said:Köpet a oWoD IP:n? Kult IP:n, var det också 2015?
Tänkte just säga att om man kikar på Riotminds utgivning av DoD så kan man inte riktigt lita på min bild över utgivningshistoriken de senaste åren. Jag har klumpat ihop deras onlineprodukter för DoD under 2015. Jag har frågat dem via facebook när de olika produkterna är utgivna, men ej fått något svar. Jag har inte gått igenom deras facebookhistorik vilket jag kanske borde göra.PAX;n146912 said:Riotminds Facebook borde ge datum för deras utgivningar.