T trinker Warrior Joined 6 Aug 2000 Messages 299 22 Apr 2003 #1 Vet någon om det rollspels äventyr som va på GothCon kommer läggas upp på nätet så att vi som inte fick spela t.ex. Stressfaktor Omega kan spela det? Mvh coZcin
Vet någon om det rollspels äventyr som va på GothCon kommer läggas upp på nätet så att vi som inte fick spela t.ex. Stressfaktor Omega kan spela det? Mvh coZcin
R Railin av Zolod Hero Joined 29 Nov 2001 Messages 1,337 Location Göteborg 22 Apr 2003 #2 Västmark äventyret finns för nerladdniong på www.foxtail.nu
M Matt Evans Veteran Joined 23 Mar 2003 Messages 89 22 Apr 2003 #3 Det beror nog helt på arrangörerna av respektive äventyr. Det jag vet är: Rävsvans har lagt upp sitt äventyr för Västmark 3 www.foxtail.nu Rävspel brukar lägga upp sina konventsäventyr för Western(även om det kan dröja från 1-6 månader ungefär) www.rollspel.com // Matt Evans - det skall tydligen till rävar för att lägga upp äventyren
Det beror nog helt på arrangörerna av respektive äventyr. Det jag vet är: Rävsvans har lagt upp sitt äventyr för Västmark 3 www.foxtail.nu Rävspel brukar lägga upp sina konventsäventyr för Western(även om det kan dröja från 1-6 månader ungefär) www.rollspel.com // Matt Evans - det skall tydligen till rävar för att lägga upp äventyren
Snow Swashbuckler Joined 17 May 2000 Messages 2,617 Location Klippan 22 Apr 2003 #4 "Döden på Hertz Kanal" lär dyka upp på www.mutant.nu om ett tag. Ifall stressfaktor Omega dyker upp bör det bli på neogames phobia-avdelning.
"Döden på Hertz Kanal" lär dyka upp på www.mutant.nu om ett tag. Ifall stressfaktor Omega dyker upp bör det bli på neogames phobia-avdelning.
Oldtimer Slava Ukraini! Joined 5 Feb 2002 Messages 4,459 Location Göteborg, Lindome 23 Apr 2003 #5 Mitt "Flamarions testamente" kommer att finnas på min hemsida för nerladdning inom kort. /Mikael
T trinker Warrior Joined 6 Aug 2000 Messages 299 23 Apr 2003 #6 Tack för alla svar! [NT] NT = no text
Ymir Liten kantbaron Joined 18 May 2000 Messages 11,292 Location Malmö/Lund Metropolitan Axis 23 Apr 2003 #7 Re: De utan hjärtan 'De utan hjärtan' finns upplagt på Persona: Redux - Ymir, sinofil arrangör
Oldtimer Slava Ukraini! Joined 5 Feb 2002 Messages 4,459 Location Göteborg, Lindome 27 Apr 2003 #8 Mitt Flamarions testamente till D&D finns nu för nerladdning på min hemsida. /Mikael