Nekromanti Frågor om Tribe 8

Morgoth

Swashbuckler
Jag har bemötts av en del frågor om rollspelet Tribe 8, både privat och på forumet. För att avlasta rollspel.nu lite bestämde jag mig för att bygga ett forum. Men det orkade jag inte. :gremwink:

Så jag lånade ett forum istället. Buren är ett svenskt forum för Tribe 8, där alla frågor är välkomna.

Och ni, de tre första som svarar rätt på två eller tre av de tre frågorna i den enda existerande tråden blir moddisar. :gremsmile:

/Mogzter, sena vanor

Storuggla

Champion
Skulle regga mig men det gick inte, ezboards totalflummar bara med mig och vill inte erkänna att jag finns. Skräp. Och de där frågorna du... diskrimerande mot de som inte har böckerna hemma.

Storuggla, hälsade på

Morgoth

Swashbuckler
Och de där frågorna du... diskrimerande mot de som inte har böckerna hemma.

Jag resonerar såhär: folk som inte har böckerna bör med största sannolikhet inte vara moddisar på ett Tribe 8-forum- ^_^ *vara facist*

Flummar sig Ez, säger du? Tja, vi behöver väl inte den skräptjänsten, eller vad säger ni? Just det! Jag fortsätter jobba med det här... eh... ASP-forumet... här... eh...

/Mogzter, så förlorad

Storuggla

Champion
"Jag resonerar såhär: folk som inte har böckerna bör med största sannolikhet inte vara moddisar på ett Tribe 8-forum- ^_^ *vara facist*"

Så om A äger böckerna men använder forum och internet på jobbet så...? Eller B som lånat ut sona böcker till C? Va? Förtryckare! Nä, men.. ja det var väl det som jag ville påpeka.

"Flummar sig Ez, säger du? "

Um, ja, vid närmre efterforskning så blev det så att ezboard ville emaila mig och jag hade uppgett fel adress... pinsamt. ^_^;;

Storuggla, sätter sig på tvären

Morgoth

Swashbuckler
Så om A äger böckerna men använder forum och internet på jobbet så...? Eller B som lånat ut sona böcker till C? Va? Förtryckare! Nä, men.. ja det var väl det som jag ville påpeka.

Well, vet man inte vem som är fatiman av conflict och sensuality kommer man inte långt som modde på ett T8-forum. >:+)

Um, ja, vid närmre efterforskning så blev det så att ezboard ville emaila mig och jag hade uppgett fel adress... pinsamt. ^_^;;

Yay! Storuggla har varit på mitt forum!

Storuggla, sätter sig på tvären

Mogge, sätter sig på en liten serf som krossas under hans tynd och funderar på om resterna kan användas som byggmaterial.