Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Det var ju en jäkligt bra fråga Jag missade det helt.Anchorman said:Hur lyckas Max rulla 0??
Misstänker någon form av slumpgenerator som inte tog hänsyn till att 1 var det lägsta möjliga resultatet?
Det var ju en jäkligt bra fråga Jag missade det helt.Anchorman said:Hur lyckas Max rulla 0??
Mmmm... i och med Max misslyckade smygaslag så kommer ni inte komma så långt som ni skrivit i era inlägg, utan ni kommer befinna er vid botten av rampen när bummelbesten börjar storma ner efter er. Såvida den inte redan är upptagen av Fiffi, vill säga.Rymdhamster said:Och Yra och Xap kan redan nu slå ett slag för att smyga.
Spring mot dom sjungande kaktusarna!!!Anchorman said:Just nu springer jag bara rakt genom gången. Jag antar att jag inte kommer kunna springa särskilt långt, om det finns nåt stup kan jag ju lura ut den där
Tänk om ni bara hade kommit på den tanken tidigare och använt någon som faktiskt hade någon slags ork och uthållighet som lockbeteCissi said:Spring mot dom sjungande kaktusarna!!!Anchorman said:Just nu springer jag bara rakt genom gången. Jag antar att jag inte kommer kunna springa särskilt långt, om det finns nåt stup kan jag ju lura ut den där
Rymdhamster said:Tänk om ni bara hade kommit på den tanken tidigare och använt någon som faktiskt hade någon slags ork och uthållighet som lockbeteCissi said:Spring mot dom sjungande kaktusarna!!!Anchorman said:Just nu springer jag bara rakt genom gången. Jag antar att jag inte kommer kunna springa särskilt långt, om det finns nåt stup kan jag ju lura ut den där
Det gläder mig! Och du har helt rätt! Var är Max?Anchorman said:Nej då, jag tycker fortfarande det är kul