Medhåll.Jarl said:Annars tycker jag det är ett bra koncept!
Utan plotter såg det däremot tomt ut...McFisk said:Först och främst så är det för mycket små plotter, det gör att det ser rörigt ut.
...men jag antar att du tror att detta är en riktig blixt. Jag tycker att vad som händer kring E:et borde säga att det inte är det, men det är något som framkommer när man börjar studera bilden. Möjligt att jag kanske kommer att ta bort koronan...Sedan leder inte blixten någonvart, tycker personligen att den borde ha en ordentlig stam som når från höger kanten till E:t sedan sprider sig grenarna ut från den.
...som gjorde att bilden såg ful ut när jag hade den större. Jag gjorde förvisso blixten (via Kai Power Tools) utan några bildreferenser.Sista grejen är väll att blixtarna har väldigt liten korona.
Ok, ska ändra.Någon form av färg på blixtarna blåa, röda eller lila. Även om de är färglösa upplever ögat det inte så.
Det vita ser konstigt ut med vit bakgrund men inte när man har en bakgrund med annan färg.Dimfrost said:Det vita är skitsnyggt, bilden fungerar bra.
Skarpsynt. Ja, jag har spärrat den men kan ändra tillbaka. Har också ökat höjden 150% för att få texten att "resa sig" över det vita.Däremot är jag inte helt förtjust i texten. Den ser artificiellt ihoptryckt ut, och om den inte är det är det fel på typsnittet. Jag skulle överväga en linjär.