Nekromanti Framtiden är här

Korpen

Hero
Re: Varför posta ett sådant där inlägg?

Jag har ingen aning om vad rollspelare gjorde på åttiotalet, och har inte heller kommenterat det, trodde frågan var allmän. Så om rollspeare på 80-talet var mordgalana facister har jag ingen aning om.
Men det låter som om du har koll, ingick du måhända i dessa einstsgruppen i döda skogen?

EchonCique

Hero
LÄGG NED

Kan alla involverade i denna diskussion lägga ned allt förutom diskutera det som faktiskt är inom ämnet?

Avancerad Teknologi av idag som kan användas inom våra älskade rollspel.

chrull

Stockholm Kartell
Re: Lås trådjäveln!!! [ANT]

<blockquote><font class="small">Citat krille:</font><hr />
Du har en "uppmärksamma moderatorn"-knapp under inlägget. Använd den om det är något du inte gillar eller finner tveksamt, så får du ett utslag direkt. [/quote]

chrull

Stockholm Kartell
trådlås.+ uppdatering

Jag har inte läst hela tråden. Men nu låser jag det här. ska läsa igenom allt och kanske förklara mer sen.

-----------------------------------

Tråden låses eftersom nästan ingenting som har med grundinlägget att göra diskuterades längre. Och den debatt som fördes var klart infekterad och OT.

Flera utav er som har diskuterat har gjort fel. Fortsätter ni så kommer ni varnas.

Och alla ni som skriker om trådlåsningar och skriker åt folk att lägga av: Använd meddela moderator-knappen istället.

Mer än såhär tänker jag inte göra nu. För om jag skulle säga det jag vill så skulle jag vara tvungen att varna mig själv.

chrull