Ursäkta mitt sena svar, Johan.
Jag tror inte det händer speciellt mycket på några fronter nu under sommaren. Själv sitter jag på en buss tillbaka till Skåne för tillfället; jag har sommarjobbat i Strömstad och norra Bohuslän och har knappt haft tid eller energi att ens läsa forumet senaste månaden.
Som innehållsredaktör vill jag få igång rapporteringen och recensionsskrivandet ordentligt, nu när vi fått ett artikelsystem igen. Glädjande nog har vi fått ett par tillskott på innehålls-sidan, men vi är inte helt inkörda än. Målsättningen är som förr att kunna recensera varje svensk rollspelsprodukt.
Förresten - har ni något intressant material så är ni mer än välkomna att skicka in det. Allt vi kräver är att det håller tillräcklig kvalité språkligt för att låta sig publiceras. Vi tar inte längre emot noveller - det finns andra sidor för det, och faller för mycket utanför den här sitens fokus. Däremot emottages tacksamt era recensioner, nyheter och scenarier.
Har ni nått spännande på gång, tipsa mig om det. Jag hoppas att ni inte missat de saker som faktiskt har dykt upp i artikelsystemet, som intervjun med Kaleidoskop om deras beslut att lägga ut sina spel på Piratbukten till exempel. Rollspel.nu är en möjlighet att sprida information om vad som ni har på gång.
Det finns en hel del att utveckla - gärna med hjälp av er användare också.