Nekromanti Free Hugs!

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Jag har svårt för amerikansk collegerock. Jag har svårt för amerikansk inskränkthet, skräpmat, supersentimentalism Jag har ibland svårt för väldigt mycket som är amerikanskt... men de har faen hjärtat på rätta stället ofta. Take a look:

http://youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4

Nåt dylikt måste väl ha förekommit på hemmaplan också men jag har inte sett till det. Har du? Berätta om det! Försök slå lite på myten om Sverige som ett grått, dött och innåtvänt land.

Rickard

Urverk speldesign
Jag kommer å tänka på en anekdot från medeltidsveckan, när vi stötte på ett par 16-åriga tjejer som behövde pengar till en taxi hem (tror jag) och erbjöd kramar för en krona. En kille som passerade drog då kommentaren "Jag har en hundring. Vad får jag för det?". Skön filur.
Men det var inget som gick upp emot det här. Jag gillade vad som hände efter mitten av videon. En hel del aww:n och haha:er utbröts. :gremsmile:

/Han som lade märke till att de fick mest kramar av det motsatta könet

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
*fånigt leende*

Helt enkelt underbart. Den behövdes en djävlig dag som denna då min skrivare inte klarar av att skriva ut saker utan att låsa datorn *obeskrivliga svordommar* När jag dessutom äntligen hittat ett jobb jag verkligen kan ta så kan jag inte skriva ut min CV.

Mycket Tack för den Herrn.

*småler en smula*

walium

Ganska töntig, faktiskt
Men, han ser ju ut som Jesus!

Jag undrar vad som hände med alla klipp där de blir kramade av fyllon, uteliggare och andra som visserligen behöver en kram men kanske inte själva är de mest inbjudande.

Johan K

Gammal & dryg
Så vackert !!
En kram är ju alltid lika trevligt, mer kramar åt folket !

Marukusu

Hero
Land of the free, home of the brave.

Jag säger bara "aaaaaaaw".
Endast i demokratins och frihetens högborg kan sånt hända.

God bless America.

- Danne, säger som det är.

Whizzman

Warrior
*Längtar efter en kram...*

Jag har varit en duktig pojke och skickat länken till filmen till nästan alla i mina kontaktlistor!

Kramar mig själv i brist på annat! :gremfrown:

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Re: Men, han ser ju ut som Jesus!

Det var precis vad jag tänkte också. Men jag fattade det som att det var lite poängen med filmen - att man kommer att tänka på alla dem som kanske behöver den där kontakten ännu mer.

Hälsar

Christian, som är mycket lättrörd

Marukusu

Hero
Re: Men det hände ju i Australien [ANT]

Heheh... nej... det är omöjligt...

Jag antar att amerikanerna i deras enorma generositet har valt att ge Australien äran, men nej. Det fungerar inte så. Inte i Australien.

Only in America.

- Danne, låter sig inte luras.