Tru dat.Jag försöker att låta bli att vara laddad medan kampanjen pågår. Om jag är det är det risk att entusiasmen tagit slut när spelet väl kommer.
Jag måste hålla med om att det var längesedan jag blev så pepp på en Kickstarter. Skulle nog tippa på att det var Hindenburg här också.1:an kom, 2:an kom, eeehhh... 12:an kommer så småningom!
(Är som en litn fest hos mig här, har inte varit såhär laddad sen Hindenburg. Är det ingen där ute som trär en litn glädjedans?
Samma här... köper fysiskt.. läser digitaltJag gick in på REP-DETECT-nivån själv – jag vet ju med mig att jag ändå köper typ allt Ligan ger ut, framför allt i scifi-form, i fysiskt format. Även om jag sedan ändå mest läser PDF:erna…
Tack för peppen!Men, vafasen, jag har längtat sen 2019. Ja, det dök ju inte upp några replikanter då, som Ridley Scott förutspådde - men ett rollspel som ersättning kommer man långt med. Så, 5,5 millar eller ej, det viktigaste hände 220503 15:03.
Allt annat skulle förvåna mig. Är ju knappt 200kkr ifrån just nu.Ser ju ut att slå The One Rings rekord för första dagen (som var 5 130 000 kr) om det fortsätter rulla på.
Överlag: ja. Men specifikt för rollspel?Det är överraskande. Jag ser ju Lord of the Rings som ett betydligt starkare varumärke än Bladerunner.
Brukar tänka samma sak, men jag förmodar att det är produktionsarbetet innan tryck som är den stora kostnaden.Jag tycker det är lite synd att PDF versionen är så dyr (som på det flesta kickstarters). Känns lite omotiverat att lägga så mycket på PDF när den tryckta bara kostar någon hundralapp till.
Jag vill läsa den men har inte plats att ha den liggandes.