Bifur
Veteran
Troligen jaKommer de slå sitt rekord för The One Ring 2e?
Troligen jaKommer de slå sitt rekord för The One Ring 2e?
Jag skulle tro (och hoppas på) det utifrån kicktraq:enKommer de slå sitt rekord för The One Ring 2e?
Undrar var deras backers egentligen finns. Stora landet i väster och inte lika stora landet inte lika långt i väster är säkert välrepresenterade, men de har säkert backers i hela världen.Så, Stora Landet i Väster, vi litar på er XD
(egoistisk - jag?...nääääää)
Man kan se det på KS! (Men jag är för lat för att göra det just nu )Undrar var deras backers egentligen finns. Stora landet i väster och inte lika stora landet inte lika långt i väster är säkert välrepresenterade, men de har säkert backers i hela världen.
Ganska exakt hälften från USA, 49%. 46% på One Ring.Undrar var deras backers egentligen finns. Stora landet i väster och inte lika stora landet inte lika långt i väster är säkert välrepresenterade, men de har säkert backers i hela världen.
Wow, det är bara att gratulera Fria Ligan! Så awesome!!!15 miljoner svenska riksdaler! 2 dygn kvar... Spänningen är olidlig, ja, jag säger olidlig! Hur ska detta gå?! Vilka stretch goals ska vi nå?!!!
*pust, pust, pust*
Det är ju idag och imorgon som slutspurten ska dra igång, och vi såg tendenser till det igår. Så det är nog inte alls försent än. TOR avslutade starkt och låg på ungefär samma nivå. Kanske t.o.m något lägre.Förvånansvärt trög avslutning kan jag känna spontant. Man är van vid att sista dagarna närmast fördubblar de första dagarnas insamling, men även om det nu börjar rulla in en del pengar så är jag tveksam till att det sammantaget handlar om mer än ett par miljoner (fantastiskt mycket pengar i sig, men kanske inte i relation till det som samlades in i början.
Nu har iofs inte kickstartern gått i mål än så det är för tidigt att dra några slutsatser, men jag funderar ändå vad det kan bero på. Egna reflektioner är att de som i vanliga fall avvaktar att pledge:a till slutet kanske hoppade på tidigt pga en gåva till dem som pledge:ade inom 24 timmar. En annan tanke är att när vi pratar såpass astronomiska summor som denna kickstarter drar in, så följer det inte längre trenden med en slutspurt motsvarande den i starten. Detta kanske är vanligt om man ser till kicktraq-trenden som tidigt pekade mot 15-17mkr.
Jag tror att det kommer att landa på 17,435 miljoner kronor!En spontan gissning: 18,5mkr?
Ja, det är lite underligt och har inte ändrats nu med 10 timmar kvar. Det kan ju fortfarande ta relativ fart men är kanske inte så troligt. Så här ser kurvan ut nu:Förvånansvärt trög avslutning kan jag känna spontant.