Tomten skickade mail igår om att han postat mitt paket, men det krävs ett julmirakel för att det ska komma fram innan julafton.Nu får tomten skynda sig! Någon som sett hans släde?
Tomten skickade mail igår om att han postat mitt paket, men det krävs ett julmirakel för att det ska komma fram innan julafton.Nu får tomten skynda sig! Någon som sett hans släde?
Hörde att släden e på service, han tar visst julbock i årNu får tomten skynda sig! Någon som sett hans släde?
Samma här. För en gångs skull är jag tacksam att det är få röda mellandagar (då kanske man iaf hinner få paketet innan nyår).Tomten skickade mail igår om att han postat mitt paket, men det krävs ett julmirakel för att det ska komma fram innan julafton.
Fick en uppdatering från postnord idag vid 09.56. Då hade paketet anlänt till Frankfurt am Main.Tomten sa redan den 14e dec att paketet var på väg men inte behagat meddela något mer därefter
Ligger något efter (10:13)Fick en uppdatering från postnord idag vid 09.56. Då hade paketet anlänt till Frankfurt am Main.
Först och främst vill man så klart ha hem saker man köpt så fort som möjligt. Sen tänker jag att det vore bra tillfälle att kunna läsa igenom det när jag är ledig i mellandagarna. Oklart dock om det hinner bli spelpass också.Varav hetsen? Ska ni ge bort spelet, eller ska ni lira på juldagen?
Är inte hemma på hela julen+nyår så hade varit fint att ha med och läsa.Varav hetsen? Ska ni ge bort spelet, eller ska ni lira på juldagen?
För egen del har jag inte hört något alls. Tomtefar skyller på ka-ka-kapitalismen?Tomten sa redan den 14e dec att paketet var på väg men inte behagat meddela något mer därefter
Ja men absolut... och det har jag ju börjat göra sedan tidigare, men utifrån att det är mycket handouts och annat så vill jag helst ha den fysiska lådan att kika på.Läsa PDFen på surfplatta som nödlösning?
Nja, generellt är det enklare att läsa längre text eller mer omfattande textmassa i fysisk form. Behagligare för ögat och mindre risk för distraktion.PDF:er i all ära men det är skillnad att få känna och klämma på saker. Kanske är en åldersgrej
Har det hänt något mer med din ? Min verkar fastnat i Frankfurt :OFick en uppdatering från postnord idag vid 09.56. Då hade paketet anlänt till Frankfurt am Main.
Min har kommit till Malmö.Har det hänt något mer med din ? Min verkar fastnat i Frankfurt :O