Nope. Den ligger där.Har det hänt något mer med din ? Min verkar fastnat i Frankfurt :O
...och åtta minuter efter att jag skrev raden ovan har den registrerats i Toftanäs.Nope. Den ligger där.
Skryt med att du bor närmare Toftanäs. Som boende i norra Sverige beräknas mitt paket komma fram den 29 december.MIN OCKSÅ!!! 1 dag kvar. Kan man ha sån otrolig tur att det landar innan julafton?
View attachment 11016
Men då har de alltså inte lyckas slutföra hela utskicket igår som de hade sagt. Usch så tråkigtMin är fortfarande på nivån "vi har fått en beställning på leverans till dig" Den är inte ens i Frankfurt.
Japp, nordligaste Halland är ju definitivt närmare... Du får glädja dig åt att ni iaf har snögarantiSkryt med att du bor närmare Toftanäs. Som boende i norra Sverige beräknas mitt paket komma fram den 29 december.
Samma för mig!Min är fortfarande på nivån "vi har fått en beställning på leverans till dig" Den är inte ens i Frankfurt.
Som inflyttad hallänning måste jag bara få påpeka att Lindome ligger i Halland (landskapet) och är nordligare än Kullavik.Japp, nordligaste Halland är ju definitivt närmare...
Backer #93 och efternamnet börjar på F.Jag vet att det inte ska spela någon roll, men vad har ni för nummer på er pledge (#233 har jag) ? Alternativt om man går på första bokstav i efternamn (B) ?
Det här påståendet var något helt nytt för mig och raserar delvis min världsbild som halländsk gränsväktare.Som inflyttad hallänning måste jag bara få påpeka att Lindome ligger i Halland (landskapet) och är nordligare än Kullavik.
Lessons learned till framtida kickstarters är att förbereda sig med ett efternamns-byte hos Skatteverket och sikta på något som börjar på minst två A.Backer #93 och efternamnet börjar på F.
Mitt är här med. Men jag lär inte hinna hämta ut det. Men före jul är det ju likväl, som utlovat.Vafan! Paketet är i Linköping och beräknas levereras idag, men jag är på jobbet nu, och kommer ta tåget direkt härifrån för att fira jul.
Men bra jobbat, Postnord!
Vet mitt nummer men efternamnet börjar på H. Så jag tror inte så mycket på den teorin. Kanske har tomten ett horn i sidan till mig...Backer #1105 och efternamnet börjar på T.
Paketet loggades i frankfurt 8:27 igår.
Kommer förhoppningsvis i mellandagarna.
JaHar ni andra fått tillgång till Starter Set PDF?