Ja, det kom ett mail från drivethrurpg i augusti med betan, om jag minns rätt. Men den verkar inte ha uppdaterats sedan dess.Har ni andra fått tillgång till Starter Set PDF?
Ja, det kom ett mail från drivethrurpg i augusti med betan, om jag minns rätt. Men den verkar inte ha uppdaterats sedan dess.Har ni andra fått tillgång till Starter Set PDF?
"Hej!Mitt landade faktiskt i Härryda 23:53 i går kväll så nu handlar det bara om en utkörning till postombudet.
Ja, jävlar! Nu hittade jag det. Kul! Tack!Ja, det kom ett mail från drivethrurpg i augusti med betan, om jag minns rätt. Men den verkar inte ha uppdaterats sedan dess.
SAMMA HÄR!!! God Jul!!!"Hej!
Nu kan du hämta ditt paket från SHIPQUEST"
Hann få ut det God Jul!
Startlådan är ju ganska lukrativ då.Jag är helt nöjd med spelet som pdf, men hade tänkt köpa tärningarna. Såg dock just priset: 198 kr för ett set á 4 tärningar! Det behövs 2 set, dvs 396 kr – och då kostar boxen, där det ingår 2 set, 488 kr. Så fett ovärt att köpa lösa set – Ligan kunde väl knött in 8 tärningar i paketen för 198 kr och ändå tjänat bra på dem. Nu kostar det nästan 50 kr per tärning! Sjukt dåligt.
Startlådan kostar nog vad som är rimligt – det är de extra tärningsseten som är för dyra. Mycket för dyra.Startlådan är ju ganska lukrativ då.
Bra då för mig personligen, då jag köpte extra tärningar under kickstartern (billigare).
De flesta tärningsseten har gått upp i pris oavsett spel, så jag skulle tro att tillverkningen har blivit lidande av pandemin.Startlådan kostar nog vad som är rimligt – det är de extra tärningsseten som är för dyra. Mycket för dyra.
Kors i taket. Efter en tur till Ånge har nu paketet kommit till Umeå. Kanske de hinner leverera innan nyår ändå...Skryt med att du bor närmare Toftanäs. Som boende i norra Sverige beräknas mitt paket komma fram den 29 december.
Mitt med, och idag är det registrerat i Toftanäs. Baserat på leveranstiderna för förra batchen betyder det att det med lite flyt kan levereras redan imorgon, fredag. Perfekt i och med att vi hoppats på spel redan på måndag.Mitt landade plötsligt in i Frankfurt idag efter 13 dagar i limbo. Det finns hopp.
Samma här! Beräknad leverans imorgon. Det vore ju super!Mitt med, och idag är det registrerat i Toftanäs. Baserat på leveranstiderna för förra batchen betyder det att det med lite flyt kan levereras redan imorgon, fredag. Perfekt i och med att vi hoppats på spel redan på måndag.