Free RPG day evenemang 29/6 på Alphaspel i stockholm

Alphaspel

Veteran
Det här ser kul ut! Jag tror att jag lyckades skicka in en intresse-anmälan till att vara spelledare, hur när får man reda på om man är bekräftad till det? Kan vara bra att få förvarning så man hinner preppa något :)
Behöver man lösa någon förköpsbiljett för eventet generellt?
Gäller det för att spelleda på dagen har vi för gott och ont full om spelledare för alla dagspass. Om det gäller för kvällen. Kommer du få ett mail på måndag. 🙂

Bitterknekt

Awful Neutral
Gäller det för att spelleda på dagen har vi för gott och ont full om spelledare för alla dagspass. Om det gäller för kvällen. Kommer du få ett mail på måndag. 🙂
Jag hade lite svårt att hänga med i svaret?

jag tänkte leda ett pass på kvällen, om det finns plats kvar dvs.

pellejones

Grisodlare
Är det någon som ska gå på detta som vet med sig att de inte tar något gratismaterial, och kan tänka sig att ta DCC-äventyret åt en stackare som råkar vara på andra sidan Sverige denna dag (men som normalt är i Uppsala/stockholm)

Rangertheman

Myrmidon
Är det någon som ska gå på detta som vet med sig att de inte tar något gratismaterial, och kan tänka sig att ta DCC-äventyret åt en stackare som råkar vara på andra sidan Sverige denna dag (men som normalt är i Uppsala/stockholm)
Om det finns kvar och jag kommer ihåg det, kan jag plocka åt mig ett ex till dig :)

Jahaja....min familjesituation vred det tyvärtom för mig nu istället.... Kommer dyka in vid öppning lite snabbt och hoppas på Loot (Sinking tower)....sen iväg igen ...MEN kommer tillbaka med kvällsbiljett för att spela och så då :)

Sidd

”Bybo”
Ni blev ersatta av två entusiastiska ungdomar, ingen fara.
Halloj
Är det du Karl Bergström som har detta profilnamn här på rollspel.nu?

Daniel här som var med (Lokatten) å körde det lilla deckarmysteriet med morden i Trästaden.
Tackar för idag. Härligt målande beskrivningar av miljön och settingen😍
Finns scenariet nedskrivet så är jag intresserad av att få ta del av det för att sätta tänderna i spelet med kompisar. 👍

Mvh Daniel