Gör det? Varför det? Är det inte praktiskt att kunna köpa alla skivor på en gång och betala 288 kr/säsong i stället för 449 kr/säsong? (Jag har två-tre säsonger bandade hemma, borde kanske köpa serien på dvd i stället.)... fast, enligt uppgift här så är det en skokartong med säsong ett till nio i. Inget extramaterial, ingen uppsnyggning. Bara boxarna man köper löst i en skokartong. Och då suger det ju.
Fattar inte att folk fortfarande betalar för saker man kan tanka gratis...288 kr/säsong...449 kr/säsong...
*Gasp!* (chockad flämtning)vi betalar bussresor också
För mig är det precis tvärtom, jag vill slippa offra hyllmeter och slippa behöva leta efter stuff när jag behöver det.För att vissa av oss vill ha snygga boxar i hyllan.
Låt oss anta följande:Jag har för närvarande en bit över 15 000 (japp, tre nollor) TV-serieavsnitt och kanske ett tusental filmer, alla prydligt indexerade och namngivna enligt en enhetlig modell.
...för att ha något att göra?Det innebär att du har 12 års tittande. Eller 6 års om du tittar 4 timmar om dagen. Varför?
Jag har samlat i mer än sex år, och jag tittar ganska mycket, så merparten av det har jag faktiskt sett.Det innebär att du har 12 års tittande. Eller 6 års om du tittar 4 timmar om dagen. Varför?