Klingonsylt
Swordsman
Jag röstar på halvlängdsanka som ett nytt spelbart folkslag
Vi kallar det "anka", tror jag?Jag röstar på halvlängdsanka som ett nytt spelbart folkslag
Eller halv-anka. Lite som halvalv eller halvorch, men en av ens föräldrar har legat med en fågel.Jag röstar på halvlängdsanka som ett nytt spelbart folkslag
Roligast idag (efter DoD-nyheten då...)Eller halv-anka. Lite som halvalv eller halvorch, men en av ens föräldrar har legat med en fågel.
Jag tänker mig människoben och människoarmar, men resten anka.
Kopparhavets hjältar har sålt väldigt bra. Över förväntan. Jag är övertygad om att det beror på ankorna.Lycka till att locka nya spelare eller DoD 91 nostalgier med en Kalle-Anka fantasy setting
Jag ser detta som en oomkullrunkelig sanning.Kopparhavets hjältar har sålt väldigt bra. Över förväntan. Jag är övertygad om att det beror på ankorna.
En reimagining av den här kunde ju faktiskt bli rätt kul. Gärna då med ett ordentligt episkt bergslandskap á la Larry Elmore som bakgrund...Och egentligen vet vi ju alla vilken omslagsbild FL borde använda om de ska vara retro på riktigt
View attachment 6904
Givet hur ankorna tecknades i vissa av illustrationerna i 91-an så är jag förvånad över att de *inte* stämdes av Disney....Det ska va så mycket ankor att dom riskerar att bli stämda av Disney!
De hade ju lösnäbbar!Givet hur ankorna tecknades i vissa av illustrationerna i 91-an så är jag förvånad över att de *inte* stämdes av Disney....
Så då är vi överens då? Fria Ligan gör Chronopia 2.0+, men det finns bara ankor?Det ska va så mycket ankor att dom riskerar att bli stämda av Disney!
Snubben i pyjamas är utanför bild nere i branten.På sätt och och vis kan man ju se Svärdets Sång-omslaget som en omarbetning av det första DoD-omslaget.
Tre ord: Sarkath. Hans. Gravvalv.Kom på att jag också önskar att spelet kommer med ett bra intro-äventyr.
Men om det bara finns ankor ...Och halvankor, då. Obviously
Chronankeborgia?Så då är vi överens då? Fria Ligan gör Chronopia 2.0+, men det finns bara ankor?
Och halvankor, då. Obviously.