luddwig
Lawful evil
* Hytter med käppen. *Ur vägen farfar.
* Hytter med käppen. *Ur vägen farfar.
Kommer man kunna dra sitt svärd från ryggen?Säg att jag skulle göra en uppföljande intervju närmare årsskiftet.
Vad skulle ni vilja att jag frågade?
Jag har hört rykten om att en tredjepart kommer att släppa en variant av Krigarens handbok, som ska heta "Svärd på ryggen - den enda rätta vägen"!Kommer man kunna dra sitt svärd från ryggen?
jag tror du menar ”När man drar sitt svärd från ryggen, gör man det med bonus eller malus?”Kommer man kunna dra sitt svärd från ryggen?
”Hur mycket av spelet och dess tillbehör kommer Magnus Seter att skriva?”Vad skulle ni vilja att jag frågade?
Kommer systemet att göra så att man är lager than life från början (lite som Kopparhavets Hjältar) eller kommer det vara mer zero to hero (som i gamla DoD)?Säg att jag skulle göra en uppföljande intervju närmare årsskiftet.
Vad skulle ni vilja att jag frågade?
Den har vi redan svaret på ... och det är "ja"! De jobbar på den redan.Kommer det att komma en tredje del av Ärans väg författat av Roger Undhagen (vet att den frågan besvarades med "kanske" tidigare, men det har kanske hunnit hända saker).
@Magnus Seter Du måste ursäkta den felställda frågan från @Måns sida, han är uppenbarligen förvirrad av alla goda nyheter. Han menar såklart tvärtom, att man säger Dodd"Kommer det bli förbjudet att utala DoD som Dodd? Alla vet ju att man säger Deode"
superbra!"Hur föreställer ni er DoD:s plats i rollspelshobbyn om fem år?"
Ni är båda helt förvirrade. Man säger Drakar. Resten är uppenbart.@Magnus Seter Du måste ursäkta den felställda frågan från @Måns sida, han är uppenbarligen förvirrad av alla goda nyheter. Han menar såklart tvärtom, att man säger Dodd
Faktum är att en fråga till dem vore "var ser ni svenska rollspel om fem år"? Och så borde jag ställa den till alla andra förlag också!"Hur föreställer ni er DoD:s plats i rollspelshobbyn om fem år?"
Och inte behöver du vänta tills årsskiftet för det. Buss på jobbet!Faktum är att en fråga till dem vore "var ser ni svenska rollspel om fem år"? Och så borde jag ställa den till alla andra förlag också!
Fan, det skulle bli en superbra artikel!
Ja, Drakar är det mest korrekta svaretNi är båda helt förvirrade. Man säger Drakar. Resten är uppenbart.