Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Där ankor!Jag vill se var-ankor.
Där borg!
Där ankor!Jag vill se var-ankor.
Jag tror inte att det är någon större risk för sammanblandning. Ligans DoD kommer att ha ett annat omslag och en annan logga samtidigt som Riotminds DoD -16 kommer att försvinna från butikerna (om det inte redan gjort det).Hoppas inte att det kommer uppstå förvirringar kring FL DoD och Riots.
Riots version verkar antingen vara bortplockad eller slutsåld från alla de ställen jag kollade. Deras monsterbok finns kvar på ett par ställen (Viste inte ens att de hade släppt en sån) vilket skulle kunna leda till smärre förvirring. Men där har vi ju den stora poängen med att göra en ny logga som inte alls ser ut som den gamla. Det gör det något så när tydligt att det rör sig om olika saker (Så tydligt det kan bli, i alla fall).Hoppas inte att det kommer uppstå förvirringar kring FL DoD och Riots.
Kort version: Helmgast är snarare arvtagare till gamla Neogames, och vi består av tre göteborgare (Niklas Fröjd, Krister Sundelin och Anton Wahnström (dvs undertecknad)), tre stockholmare (Marco Behrmann, Paul Dali och Martin Fröjd) samt en umebo: Petter Nallo.Nej, dagens NeoGames håller till i Visby, men gårdagens NeoGames (som höll till i Gbg och var de som skapade Eon) är dagens Helmgast (som håller till i Sthlm, och lite här och där).
Det sagt så är det kanske ändå en bra idé att hänga i Visby med rollspel. Men FL brukar ju vara lite smartare och ha lite mer resurser (iaf numera) än övriga förlag.
Vi kör produktlinjerna på parallella spår med varsitt team.Har de pausat eller känner sig klara med CoC Sverige?
Har faktiskt inte tänk på att det försvunnit.Jag tror inte att det är någon större risk för sammanblandning. Ligans DoD kommer att ha ett annat omslag och en annan logga samtidigt som Riotminds DoD -16 kommer att försvinna från butikerna (om det inte redan gjort det).
Sant, nu när jag tittat på loggan från drakarochdemoner punkt se så är den ju inte helt fel. Finns en känsla kvar från svarta lådan. Skulle nog hellre se en T10 än T20. Nu när jag kollade så kom en tanke om 'är detta ett T20 system' mmm fast iof om de inte ska köra klassisk BRP utan en T20 så är det ju snyggt med T20 i loggan.Riots version verkar antingen vara bortplockad eller slutsåld från alla de ställen jag kollade. Deras monsterbok finns kvar på ett par ställen (Viste inte ens att de hade släppt en sån) vilket skulle kunna leda till smärre förvirring. Men där har vi ju den stora poängen med att göra en ny logga som inte alls ser ut som den gamla. Det gör det något så när tydligt att det rör sig om olika saker (Så tydligt det kan bli, i alla fall).
Va härligt att höra/läsaVi kör produktlinjerna på parallella spår med varsitt team.
DUKK BöRG finns redan: https://www.drivethrurpg.com/product/362409/DUKK-BORGMörk Ankeborg - crossover jag vill se.
Det är någon form av lag. Får en idé tillräcklig spridning kommer den på sikt bli en del av ankkulturen.DUKK BöRG finns redan: https://www.drivethrurpg.com/product/362409/DUKK-BORG
I Ank Morpork skulle någon genast fråga "vilken anka".Vad är skillnaden mellan DUKK BÖRG och ANK MORPORK?