Mogger
Hipsteranka
Hojta till när du får PDF:en
Hojta till när du får PDF:en
Fick mail om PDF:en nu men koden de skickade med kan inte användas, för många har redan laddat ner den.Hojta till när du får PDF:en
Fick en ny länk och då funkade det också.PDFen är hämtad! Funkade utmärkt! Ser coolt ut!
Skulle sitta bra om den dök upp inom några veckor då mina spelare snart borde närma sig Åtvidaberg (som mer liknar Bachmut än ”läge för lycka” som är Åb:s kommunslogan).Första UO verkar trilla in. Bara i USA än så länge.
Ja, jag har bara läst baksidestexten på den gamla (även om jag har PDF:en men får kanske spela den) och har svårt att se den förflyttad till Sverige. Katolicism och heliga reliker står i centrum, och i sekulariserade Sverige känns inte det som givna teman...Skulle säga samma som Bolongo i detta fall. Min upplevelse är även att denna klassiker kräva sin polska setting.
Alphaspel är notoriska tjuvstartare. Antar att det gäller Wayland med. Gissningsvis kommer infon från Ligan oavsett.Har nu sett möjligheter att bevaka/förhandsbeställa Hostile Waters/The Black Madonna på både Wayland Games och Alphaspel. Den sistnämnda har ett preliminärt releasedatum satt till 21/6.
MEN jag har inte sett något från FL ännu – är det så illa att jag har missat någon förhandsbokning?
Håller med. Har bara fått Hostile Waters än men den är som vanligt bra!Bläddrat igenom The Black Madonna och Hostile Waters som hämtades ut idag. Så imponerad av det Ligan gör med T2K - snyggt, välskrivet och hög kvalitet.