Nekromanti Fria ligans tokrea på mutant

Conan

انتفاضة
Fria ligan har halva priset på sin hemsida på många av sina mutantmoduler. Jag är oinsatt i mutant så tänkte höra efter här om jag har allt jag behöver om jag köper följande:

- År noll, startpaket
- Genlab alfa
- Maskinarium
- Elysium
- Kompendiepaketet

Allt detta går på ca 1500 minus frakt

Behöver man rollformulären? Ska det ingå karto och sånt till år noll? Finns det i startpaketet?

ragngand

Swordsman
Hej, det är ett supererbjudande från Fria Ligan och om du är det minsta intresserad så tycker jag att du ska passa på och slå till på paketet ovan. Du får med allt väsentligt, och lite till, om du har tillgång till skrivare så behöver du inte rollformulären och de kartor man behöver finns i böckerna.

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Evokee;n301082 said:
Tack. Allt köpt!
Eventuellt så ingår inte alla zonsektorer från första utgåvan? Är Vägen till Eden med?

ragngand

Swordsman
@Henke, den förenklade startboxen finns inte i lager, utan startpaketet som säljs på Fria Ligans webshop är de reviderade inbundna regel- och kampanjböckerna, samt spelkortspaket 1.

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
ragngand;n301093 said:
@Henke, den förenklade startboxen finns inte i lager, utan startpaketet som säljs på Fria Ligans webshop är de reviderade inbundna regel- och kampanjböckerna, samt spelkortspaket 1.
Aha! Är det en nyutgivning eller den version som släpptes efter första Mutant År Noll boxen (hardback).

Conan

انتفاضة
Henke;n301087 said:
Eventuellt så ingår inte alla zonsektorer från första utgåvan? Är Vägen till Eden med?
Obegripligt att man inte bara tryckte upp en ny box istället för att krångla till det som man gjort

Jag hade nog köpt tärningar också, även om det funkar med vanliga t6:or tycker jag specialtärningarna underlättar och snabbar upp

ragngand

Swordsman
Det medföljer nog tärningar i Elysium och Maskinarium lådorna, vilket borde räcka inledningsvis.

Conan

انتفاضة
Hej,

Vet nån hur man mejlar/kontaktar fria ligan. Ett omslag på ett av zoonkompendierna jag beställde verkar ha fallit bort, och jag hittar ingen mejl till fria ligan.