Re: Jämfört...
Äh, nu tycker jag ni allihopa (utom rjonas) är lite gnälliga.
Vad gäller hur hon håller i vapnet kan man se (eller åtminstone intala sig) att hon stödjer kolven mot vänster höft/ljumske. Något man t.ex. gör för att ladda om / genomföra mantelrörelse.
Vad gäller bälte på rumpan, den sexiga posen och urringningen får man säga att det är relativt vanligt inom manga/anime. Kanske inte inom "bra anime", men ändock ganska vanligt. Ett genre-typiskt uttryck? Dessutom bra för att locka alternativa spelargrupper (14-åriga pojkar). Men urringningen och posen är nog mina största invändningar.
Vapnet är lite för dåligt detaljerat för sin storlek, aningen fel proportioner och lite för "runt" enligt mig.
Men karaktärerna är snyggt skuggade, bra ljus. Väl ritade detaljer och kvinnans ansikte är också (ganska) bra (i den typiska anime-genren). Mannen med metalldreads tycker jag ser riktigt cool ut.
Så till Krank, grattis till illustrationen och se till att få ned EB till 100 sidor. Efter att ha läst PDF:en tyckte jag att du kunde använda en minde teckenstorlek, men jag vet att du föredrog stora tecken och god läsbarhet. Jag föredrar små tecken... Lycka till