Count
Warrior
Nä nu blir jag lite trött på alla fula jobbiga lösblad som man får nu när Riotminds böjar lägga massa saker på Internet ((så som ankor) jag som har en extremt dålig skrivare och inte har tillgång till ett bre bibliotek kan helt enkelt inte få en fräsh och snygg sak som som flesta andra med bre skrivarwe får, så kan inte någon vara snäll och göra så att man kan få tag i snygga layouter till ett rimligt pris, fina kvalitéts grejor är lite roligare än fula utskrifter tycker jag... Och kan inte någon sälja Vinterskogens hemlighet med hårt omslag, det skulle vara lite roligare det med, att ha äventyret som en liten bok istället som ett häfte... Jag menare det kan väll inte vara så förskräkligt svårt för Riotminds att bara göra ett ävntyr med hårtomslag (snakcar om Vinter Skogen nu), jag bryr mig inte om ni tycker det är otjysst eller tarvligt jag kan gärna betala för det, säj ca 100:- är inte så mycket för ett äventyr, jag vill även mer än gärna hjälpa er med budgeten så mycket som möjligt för att få bättre grejor tilbaks . Så kan ni inte slå ihop en halv fet bok med Ankor och Vinterskogens hemlighet? Eller är detta en mycket svår sak att göra?
Hoppas att alla förstog vad jag ville säja med det här brevet nu...
MvH Martin
MvH Martin
Hoppas att alla förstog vad jag ville säja med det här brevet nu...
MvH Martin
MvH Martin